cautare

miercuri, 28 februarie 2007

Ce cacat..!!!

Astia, de se dau oameni de stiinta, sunt atat de panicati cu cea incalzire globala, incat au uitat de ceva mult mai important...racirea globala. Nu suspin dupa pasunile inflorite, in care se faceau sezatori si se beia vin, pana cand luna incepea sa lumineze, da nici cu ciber-comunication, nu prea ma laud...alieneaza...malformeaza caractere, frate!
Acu, care este semnificatia cuvantului ''civilizatie''? Du-te in orice sat din Romania, oricat de mic, sau, cu cat mai mic, cu atat mai bine, si ai sa vezi cum oamenii aia iti zambesc si iti spun ''ziua buna''....acu pe bune....du-te sa vezi. Si, dupa ce ai stat pe la usile ambasadelor, and shit, du-te in New York, imprieteneste-te(desi dificil) cu un american sa vezi ce te invata. O sa vezi cum astia abolesc orice principiu social institui vreodata....da, in tara asta de barbari....Nu ai voie sa te uiti la un alt participantla trafic, fuck, se poate sa inteleaga gresit eye contact-ul! Go Fuck Urself...si pe ma-ta!
Adica asta e gradul de civilizatie si de dezvoltare sociala la care vrem sa ajungem? Uuu, ce mai fericire! O sa am o gasca de prieteni, care, daca nu sunt imaginari, sant virtuali, asta inseamna ca totusi tasteaza cineva acolo...dar nu o sa stiu ca doamna care locuieste cu un etaj mai jos, are o pisica splendida si ar putea sa imi dea o cana de zahar, cand mi-ar fi prea lene sa cobor, sa-mi cumpar.
Dar toata lumea o sa prefere prima varianta, de ce??? Pentru ca nu implica reciprocitate, ignorantii dracului! D-aia! Daca am chef sa vb cu prietenii mei virtuali, vorbesc, daca nu, nu. Ei nu se supara. Doamna ar putea veni in vizita cand nu ma simt in suficienta capacitatilor mele comunicative, si s-ar putea simti frustrata de lipsa mea de mutualitate...ta tammm! Asta e, niste iepuri prosti....si previzibili...din ce in ce mai prosti!
Recunosc, totul e mult mai usor, nu tre' sa mai faci aproape nimic, dar tre' sa ai multe butoane in jurul tau...un buton pentru orice! Un buton pentru televizor, unul pentru calculator, unul pentru prajitor, unul pentru barbat...nu! Pentru barbat trebuie sa fie o telecomanda: buton pentru tandrete, on/of pentru scula, si un buton mic pentru ziua de salariu...descarcati buzunarele!
Ce trist, frate! Desi ma mint ca eu nu vreau sa fiu asa, inainte sa ma spal pe fata, apas butonul de start, al calculatorului. Uneori am melancolia timpurilor pe care nu le-am trait, pe care le-am citit, si sunt atat de vii, incat....incat...tre sa multumesc celor care au facut posibil acest gen de comunicare...altfel...ce scriam aici ramanea intr-un caiet dictando, la mama in biblioteca....

Niciun comentariu: