cautare

joi, 1 martie 2007

Ce primavara mea?

Nu reuseste sa ma consume tristetea lumii, ar trebui sa fiu putin mai afectata de toata laba asta din jurul meu, sa-mi pese ca tinerii trag pe nas si femeile se vand inainte sa constientizeze ca sunt femei, dar nu! Nu imi pasa, si nu o spun dintr-o furie ce ar trebui sa mocneasca in mine, o spun pentru ca vreau sa se inteleaga...oamenii conectati la realitate sunt cei care nu mai pot trai fericiti, peste tot, tot timpul, vor fi probleme, sunt o ticaloasa, dar problemele unora pun in umbra fericirea altora....not my case...Desi am problemele mele, am si bucuriile mele, si nu e nimic mai frumos decat sa iti pastrezi optimismul cand totul in jurul tau se destrama...EU SUNT EL!!! El nu plange....baietii plang...dar baietii nu te lasa sa ii vezi, cand plang!
Oare nici unul dintre voi nu a simtit excitabilitatea durereii? Nu e ceva maladiv sa iti amintesti de tine cand plangi...sa te privesti in oglinda si sa te simti mai frumos pentru ca plangi...e firesc. Lacrimile duc cu ele, odata cu suferinta ta, suferinti ale lumii....si ramai gol, cu tine! Goliciunea suferintei trezeste constientizarea sinelui, fie el si fizic....asta e motivul pentru care, doi amanti, dupa ce se cearta crunt si plang, au parte de cea mai frumoasa partida de sex, ever!!!

'' E greu sa ramai suparat, cand este atata frumusete in lume...si nu pot sa simt altceva decat recunostinta pentru fiecare clipa din viata mea marunta si stupida. Sunt sigur ca habar nu ai despre ce vorbesc. Dar fii fara grija, vei avea intr-o zi!''

Exista un motiv pentru care Dumnezeu a dat omului fata. Sa poata sa planga fara sa ii fie frica de cineva , care ar putea sa-l vada!...
....totul e splendid....ce primavara mea...

Un comentariu:

beatrix spunea...

,,nu e nimic mai frumos decat sa iti pastrezi optimismul cand totul in jurul tau se destrama,,O sa tzin minte asta..