cautare

marți, 13 martie 2007

Paianjeni cu vin...


Pleca de langa mine cu paharul lui intr-o mana, si al meu, in celalta...si se intorcea mereu cu ele pline... Cred ca a facut drumul asta de vreo sapte, opt ori... evident ca nu imi mai amintesc... la inceput bautura mergea bine cu tigarile, apoi, parca beam, odata cu continutul uni pahar, jumatate din durata unu anotimp, zburau orele... si imaginea lui devenea din ce in ce mai placuta, desi era urat... Parca l-as fi sarutat!

Era vin, mi-am amintit, vin am baut... imi clocotea sangele si inima mi se transformase in doua pompite situate la baza urechilor, tot sangele imi pulsa in urechi...nu mai auzem muzica, ce in urma cu cateva ore mi se parea atat de tare... nu se invartea camera, dar parca peretii erau mai calzi, parca eu si peretii am trecut prin atat de multe impreuna, incat ii iubeam, mi-as fi dat viata pentru peretii mei... un cacat, ai mei... stau in chirie... nu conteaza!

I-am zis sa vina pe canapea, langa mine, ca sa nu mai vars, inca o data, scrumiera... si a venit, cuminte, si s-a asezat, nu foarte aproape de pulpele mele, dar suficient de aproape, totusi, ca sa ii simt caldura pulsului de sange in vin...

Eu inteleg barbatii, cand spun, ca de beti ce erau, au futut nu stiu ce urata... pai da... Chiar nu mai vezi daca ochii au conturul cleopatrian, daca buzele sunt carnoase... Ti se evapora pulpele, in necesitatea lor de a atinge alta pulpa, strangi din dinti si iti bagi unghiile in podul palmei, sperand ca esti atat de beat incat sa nu constientizezi ca e propria ta palma, pe care o atingi.... se duce dracului orice metafizica...raman pleoapele cazute, fumul din jur si dorinta...

Ei, si de ce dracu sa ne mai opunem cursului firesc al lucrurilor... mereu am zis ca o sa am curaj sa sustin cu fermitate: VREAU SA TE FUT !!! Ei si ce daca vreau... nu e un pacat sa vrei sa faci sex, nu? E ciudat... si nu stii cum sa o spui, dar multumesc , exista vinul, si atunci, poti sa arunci pe seama vinului, toate pacatele constiintei tale... sa le negi a doua zi, sa fii surprins, chiar rusinat, de ce nebunii ai putut sa zici sau sa faci... cum zice un mare critic, in viata: ''o pula!!!'' Reactiile la bautura sunt reactiile normale, ingradite de constient, temeri, frustrari si alti paianjeni d-astia.

''Vino mai aporoape!'', i-am zis, si ia-ma in brate.... vreau sa imi zici de ce am terminat noi, trei sticle de vin impreuna?...Ar fi zis ceva banal....barbatii mereu zic ceva banal, pentru ca e penibil sa zici ceva spiritual... iar femeile mereu incearca sa zica ceva spiritual, si evident, iese ceva banal... de cacat!

A venit, mi-am pus capul pe umarul lui, si l-am mirosit ostentativ... mereu se da cu acelasi parfum, dar acum parea excitant...

''Ce parfum e asta? Nu conteaza, orice ar fi...imi place!''

Ba boule, dar ma saruti azi, sau astepti sa mi se intinda gatu ca la girafe? Dap...probabil ca avea fantezii cu animale, nu m-ar fi sarutat pentru nimic in lume.

''Mai vreau vin...'' zic, sa ies, cumva, dim momentul penibil.

''Nu mai este?''
''Pai ce facem?... Nu ne ramane decat sa facem sex!''

Ce fata a facut!!! Sex??? Ori era virgin, si asta ar fi fost trist... ori era cel mai prost barbat din lume... si asta ar fi fost trist...

''Ar fi mai bine sa plec! Nu cred ca e o idee prea buna...o sa te sun maine, daca ai sa vrei sa imi raspunzi la telefon, iarta-ma...'' Si a iesit... Evident ca nu i-am mai raspuns la telefon!

Adica ce? Adica nu a vrut sa faca sex cu mine, pentru ca ce?!?

Intrebarile mele au durat cam... cam... un minut jumate, pana mi-am dat hainele jos de pe mine si am aterizat la orizontala...

Au trecut trei luni ca sa aflu... a treia varianta... pentru ca, dobitocul, chiar ma placea! Acu pe bune, cine voteaza pentru lapidarea acestei ramuri mutante a barbatilor, mana sus?

Hai lasati vrajeala, ca a fost chiar dragutz!


Pastel de Vasile Stoica.

Niciun comentariu: