cautare

miercuri, 25 aprilie 2007

ce lume de ...

Sunt oripilata... cine zicea ca numai despre iubire poti sa scrii, mintea cu nerusinare. Am iesit sa ma plimb, cu prietena mea, si in drum spre casa, in parcul din fata blocului, ne-am intalnit cu niste cunoscuti... baieti de cartier. Nu orice fel de cartier... nu orice fel de baieti! Un cartier in care media de varsta este de o suta patruzeci de ani, si unde, in fiecare saptamana mai moare o baba... in scara vecina, evident. Dar asta nu inseamna ca nu sunt si aici baieti de cartier, nu, nu! Iar daca e cineva in stare sa ma acuze ca folosesc expresia asta prea des, sa vina dracului, sa vada o faza similara!
Ok... ne calmam... ba nu ne calmam ca nu avem cum. Isi inchipuia cineva, ca in anul 2007 inca se mai opresc straini pe strada, inca se mai cer hainele de pe oameni? LA PROPRIU!!! Unul din gasca asta, despre care vorbeam, il opreste pe unu... un copil, mai mult de saispe ani sa nu fi avut, sii ii zice: ''Ma carnatule, ia goleste buzunarule, ma!'' Ala micu car-mar, incearca sa riposteze, asta ii ''fute'' o palma, si ii zice sa se dezbrace. Sa nu isi inchipuie cineva ca avea ceva intentii, nu! Vroia numai sa plece satisfacut, ca l-a lasat pe sarmanul copil, care nu a zis nimic, in curu' gol!
A trantit hainele in mijlocul cercului pe care il formasem, si a zis sictirit: ''Sunt cel mai bun, sa-mi mancati pula, de labagii!''
Cum e ma asta? Cum e? Si eu, am ramas siderata, nu stiam cum sa reactinez. Copilul ala nu a zis nimic, nu a facut nimic! N-am chef de concluzii, sunt prea scarbita... doar ca situatie... ce lume de cacat!

Niciun comentariu: