cautare

miercuri, 27 iunie 2007

Cu Pensula-n Apa

Am descoperit-o! nu stiu daca sau daca nu va place... mie mi s-a parut geniala... but again, thats just me.

Cu Pensula-n Apa
Victor Andrici

Fluturi zboara printre blocuri de ceara,
I-o lume imprimata pe celuloza murdara.
Mi-as lua pensula si mi-as picta bunica;
As face din ea o zana de sticla,
As zice timpului: ''Sugi pula, batrane''
E doar o culoare, de azi, pana maine.
Pacat de vise ciobite la rasarit,
De gandul bun ce ieri l-am sadit.
Un scaun la cap de-as vrea ca sa port
In loc de caciula...e cald, nu suport.
Sunt pictor de ape in timp si in timpi,
De roua, sudori, rauri si nori.
Sa nu-ti faci griji, ma intorc la contur.
Fac zambet, fac rid, du-te-n mata, te'njur...
Sunt pictor de ape, de timp si de foc
Sunt pictor de vise, idei si soroc.

2 comentarii:

Anonim spunea...

interesanta... mai ai texte ale acestui vicor?

diana vlase spunea...

daca o sa-mi mai dea voie sa postez...