cautare

duminică, 1 iulie 2007

Floare de ieri


Floare de ieri, te-ai ofilit pe frigiderul meu... Ieri erai sangerie, dezarmant de frumoasa, cu petalele rasfirate peste iubirea mea toata, astazi, insa, ma simt stanjenita sa te privesc, mica, scorojita, aproape ca o cicatrice a inimii.
Floare de ieri, de ce nu dispari ca sufletele, intr-o alta lume? De ce ma sfidezi, de ce vrei sa stiu inca de frumusetea ta moarta? Am o cutie in care imi tin florile vechi, pe care o mai deschid uneori si mai plang... Daca ar fi fost dat omului sa traiasca numai azi... ce zambet...
Floare de ieri, pe tine imi e teama sa te arunc in cutia cu amintiri, mai sper inca, sa invii intr-o zi. Lasa-ma sa dorm, lasa-ma sa traiesc intre gene o lume de cercuri si stele... nu-mi tara sufletul printre maracini si spini. Fii buna floare de ieri, si lasa-ma azi.

Niciun comentariu: