cautare

vineri, 22 iunie 2007

Vise Condamnate


Radu Postolache, bunul meu prieten, frumosul si enigmaticul poet al Galatiului... asa imi place sa-l numesc. Ar fi pacat sa nu-i cititi poeziile. Va dau o mostra... de gust! Volumul: Vise Condamnate.

Ciuda

Mi-e ciuda pe zambete,
Pentru ca am cunoscut rasul.
Mi-e ciuda pe timp,
Pentru ca a inventat secunda.
Mi-e ciuda pe cunoastere,
Pentru ca a strnit ispita.
Mi-e ciuda pe mine,
Pentru ca existi tu.

Editura PAX AURA MUNDI - Galati 2006

Radu, iarta-ma ca n-am ajuns la nunta, ma cert in fiecare zi:((

14 comentarii:

Anonim spunea...

hmmm, te iert in fiecare zi, frumoasa actrita. multumesc pentru tine oricui te cunoaste.
te pup si apoi te pup iar

daniel and spunea...

imi plac antitezele realizate...frumoasa poezie...
in acelasi timp cred k aceasta poezie e si un adevar nespus.

Anonim spunea...

am fost placut impresionata de versuri.eu nu te-am cunoscut.pierderea e a mea
...

diana vlase spunea...

Pe mine sau pe radu?

artemis spunea...

pe radu

artemis spunea...

as vrea daca citeste radu,sa i-a legatura cu cea pe care a reintalnit-o in februarie,in micro 19...la flori

diana vlase spunea...

o sa-i zic:)

artemis spunea...

sunt corioasa,daca a ajuns mesajul meu la radu...stie despre cine e vorba?

gepeto spunea...

artemis, sau gina, daca pot spune asa... numarul meu de tl este pe blog-ul meu.. http://postolache.blogspot.com

Anonim spunea...

Gasca umbla-ncetosata
Sub o platosa de fata
Si o vede marginirea
Care cere-ntinerirea

Inimii care nu bate
Ca e sapte-jumatate
Si la opt trebe sa vina
Jos pe cur(va) o basina

Cam asa suna poeziile tale, poete!

Anonim spunea...

De-aia si ai cunostinte care scriu: "as vrea daca citeste radu, sa i-a legatura cu cea pe care"! Bleah!

diana vlase spunea...

baiete, daca ai ceva ce te supara, nu o discuta pe blogul meu ca nu ma intereseaza

Anonim spunea...

Fatuca, daca nu te intereseaza, nu aproba! Poate ca intuiesti semnalul de alarma pe care l-am tras si preferi sa accepti, postand un repros la adresa-mi, dar lasandu-l sa-si vada penibilul, pe celalalt!

Ce usor e sa reiei, la nesfarsit, aceeasi tema a singuratatii, pusa pe rime cel mult OK si pe ritm din parti si sa amalgamezi spre neinteligibil, cu scuza neintelesului, scoasa la inaintare ori de cate ori NU apare cate un bou ca daniel-ul de mai inainte care, spre desavarsirea imbecilitatii abisale, a scris: "imi plac antitezele realizate...frumoasa poezie...
in acelasi timp cred k aceasta poezie e si un adevar nespus"...

Na, zau?!

Anonim spunea...

Cm ar merge un: "da-te-n spirt!", dupa ce am scris mai sus?! Uns, ai?!