cautare

marți, 19 iunie 2007

Vizita la domiciliul sufletului.



Da-mi Doamne ochi, sa vad cat de frumos creste lumea in jurul meu. Luni dimineata, caldura, prea multa caldura, prea mult soare, prea multi mitocani in Bucurestiul asta...of... Ma tot plimbam pe strazile in lucru, pline de muncitori transpirati si mirosinzi, in cautarea unui notar public. Stiti vorba aia: ''cand iti trebe' nu-i'' ? Iaca-sa! Am ajuns pe strada Franceza, pe langa Hanu lui Manuc, dupa ce intrasem in cateva magazine ale desingerilor, pe strazile paralele si perpendiculare. Da pain...da horor, bre! Dezamagitor...totul. Eh, asta zic, nu chiar totul.

ART GEORGIES, un magazin discret, cuminte... si un alt univers inauntru. Niste mari si talentati oameni din Iesi, au expuse acolo niste lucrari senzationale, mai mai ca la Dan Diaconescu. Asa, va zic, senzationaleee!!! Vitralii si mozaicuri artistice, pe limbajul meu picturi in tot felul de pietre, picturi stratificate, dupa cum zicea doamna draguta care ne-a suportat extazul timp de peste zece minute.
Si surpriza nu se termina aici. Ce preturi!!!! Pai cred ca si-ar putea permite si o mica actrita... sau cred ca mi-am permis deja. Concluzionand, trebuie vazut, trebuie cumparat, trebuie macar apreciat, daca nu ai nas de asa ceva... sau placere... u know...

Niciun comentariu: