cautare

miercuri, 25 iulie 2007

Piesa noua !!!

Gata, oficial am dat drumul la repetitii pentru piesa noua. Oficial, pentru ca este un cuvant foarte folosit in acest ultimul an, oficial, pentru ca am stabilit o data aprox de premiera.
Nume: ''Mi-e frica, mama''
Regie si Distributie: Teatru Nou... and friends.
Nu sunt meschina in informatii, doar ca nu imi place sa ma laud inainte...

Sferto-sinopsis
Dincolo de chipurile oamenilor, se ascund gandurile lor, dincolo de gandurile lor se ascund temerile si dincolo de temeri, incapacitatea de a aduce un vis in realitate. Aparent povestea unui nebun, ''Mi-e frica, mama'' este povestea viselor, a fantasmelor si a nebuloaselor ce traiesc in universul ideilor noastre.
Piersa in trei personaje, mai mult sau mai putin imaginare, aceasta noua incercare a Teatrului Nou, poate fi sintetizata in urma lasata de pensula unui pictor, dupa ce a vizitat realul si irealul.
Sa ne dea Domul har!

Niciun comentariu: