cautare

luni, 16 iulie 2007

fuck, ce faza!

Muzica prea tare ma facea sa zambesc tampitului care incerca sa ma combine cu nus' ce texte, ba mai mult, sa rad cand rade si el. Rad, acu' ce mai conteaza ca il consider un dobitoc? Era mult mai penibil daca nu venea sa imi faca capu tocator, cu prostiile lui, daca as fi stat singura cu paharul in mana. Oricum, mor dupa oamenii care dupa ce zic un banc, incep sa rada primii... adica ce? Ce banc bun am zis?
Deodata nu mai rade, ma priveste cu interes, parca asteapta ceva. Fuck, mi-a pus o intrebare si acu asteapta sa ii raspund. Aha... pai...
''Deci?''
''Sigur, ii spun un pic incurcata, doar nu e atat de idiot, incat sa ma invite la el acasa, dupa cinci minute de monolog. Stai o secunda, merg pana la toaleta''
Imi iau poseta si ma car la baie. O coada infernala, ca in orice toaleta de fete. Toate maimutzele se rujeaza, isi ridica sanii, isi sug burta si pozeaza in oglinda. Numai eu ma pis. Nu pricep de ce nu sunt bare de care sa te tii la veceurile din cluburi? Toata lumea se pisa din picioare, de frica sa nu ia microbi. Macar sa puna niste bare sa ai de ce sa te tii...
Cum ma numar printre maimutza, mi-am scos rujul si am marcat zona unde ar fi trebuit sa se opreasca buzele mele, adica cu doi milimetri peste buza. Sincer, e mult mai ok sa te dai cu ruj peste buze decat sa stai cu botul incordat toata seara.
Formidabilul bou ma astepta la masa, intr-o pozitie demna de ''sunt manechin, jur, si nici macar creier nu am, pe cuvantul meu''. Mai luase un rand de votka.
''Da-mi o tigara ca nu mai am.''
''Nu fumez, imi pare rau.''
Nu se poate, ma enerveaza nefumatorii principial, sau mai mult, aprioric, frate. Nu stiu de ce. Poate pentru ca eu nu am avut niciodata coaiele sa zic stop. M-am dus la un alt tip si i-am cerut o tigara.
''Daca ma lasi sa ti-o aprind eu...''
''Vatevar bre, numai da-mi o tigara.''
''Singurica?''
Am luat tigara si i-am intors spatele. De ce nu m-a intrebat daca sunt singura, in pana mea, am o gramada de kilograme, de ce simt barbatii nevoia de diminutive? Mai ales alea de ti se lipesc de timpan ca guma de carie: papusica, printesica, inimioara...
La masa, boul meu, acu e al meu daca ma tot intorc la el, era botos.
''Mi se pare ca esti ciudata.''
''Vrei sa plec?''
''Nu, vreau sa..''
''Nu ma fut cu tine decat daca promiti ca o ai peste 18.''
''Vroiam sa plecam de aici, este prea mult zgomot, am fi putut sa ne plimbam, dar... Promit!''
Ah... capcana mea. Mereu sunt tare in gura si ajung sa o sug, fuck, ce faza!

Niciun comentariu: