cautare

joi, 27 septembrie 2007

Animozitati


Am ajuns astazi intr-un loc unde alteori ma simteam foarte acasa. Studioul lui Filip. Si printre inregistrari si altfel de auditii, mi-a fugit gandul la cat de urat poate afecta trecutul, sau altfel zis, urmele trecutului. Ma gandeam, la un moment dat ca fiecare poveste din trecutul tau te slefuieste, te face sa fii cel ce esti azi, numai ca astazi am simtit exact incers. Mi-ar fi placut sa nu stiu toate lucrurile alea despre oamenii aia, sa nu fie trecutul atat de prezent de fiecare data cand vad anumiti oameni. Filip ma intreaba, la un moment dat, ''Dar voi va cunoasteti?'' Se pare ca da... Simtise si el ceva energii liliachii plutind cu capul in jos, prin camera. Sa nu mai zica nimeni ca nu exista ceva dincolo de concret...
Daca as fi barbat, m-as insura cu o virgina :)) Jur!!!

Ps: ...aceasta poza veche facuta la Fil

2 comentarii:

dacu spunea...

ce botic...
dar, nu te incurca cu o virgina ;)...

diana vlase spunea...

:)) parerea mea