cautare

sâmbătă, 8 septembrie 2007

betia sarutului... sau invers?

Sunt franjuri.... beata moarta, cum ii sta mai urat unei femei, cica...ma doare la trompeta!!! Asa, am ajuns din Malibubu si mi-am cerut scuze unui prieten ca l-am interpelat(dracu stie ce inseamna interpelat, la ora asta...) si acu m-am asezat sa experimentez scrisul cand sunt franjuri dantelati. Am mai scris eu cand avem un pahar de vin la bord, da acu, jur ca scriu rar de tot, si sterg aproape fiecare cuvnt...
Deci ce trece prin cap unui om care are in cap numai alcool? Nimic, alcool in valuri, temerile de peste zi, numai ca mai accentuate? Un kkt!!! Nu, imi trece prin cap cam asta:
Picuri de roua se varsa peste chipul ei, din ochii ca doua izvoare paralele iese viata, odata cu critalinul irisului . Nici nu stie de ce plange. Poate pentru ca e fericita... a asteptat un an momentul asta, poate pentru ca e nefericita tocmai pentru ca nu mai are pentru ce sa astepte. Stii ce? S-a imbatat de fericire, initial si a ajuns sa planga, ce ciudat e mecanismul uman. Isi pune servetelul demachiant pe fata, si incepe sa maseze usor, cu gandul la sarutul lui, si cu zambetul tamp si sfertoidiot pe fata.... oare numai a visat?
Printr-o circumsanta aiurea s-au apropiat. Asa a fost. Si buzele, ca parte integrala din acelasi trup, au vrut sa fie impreuna. Ce buze moi ai.... Doamne ce buze moi ai....
O sa dorm, acum...o sa dorm detot, se pare, nu as vrea sa ma mai trezesc la micul cotidian, cand eu am trait asta.... si cat am mai asteptat....

Un comentariu:

dacu spunea...

curaj! si eu a vrut sa ma franjurej, dar nu cred ca merita... nici acar pentru buzele ei moi!