cautare

joi, 6 septembrie 2007

mi-e frica, mama, pe bune!!!

As putea sa ma impusc in gat, la cum ma simt acum. Nu oricum, cu un pistol mic mic:) Noah...niste emotii colosale, o tona de probleme si stresul de fiecare data inaintea unei premiere. Exista un decor superb (il iubim pe marele domn Gheorghisan), o muzica divina(pupy power, Catu), un text ok:D si na, teoretic niste actori buni. Numai ca aaaaaa, u know, acum mi se pare ca nimeni nu e ok, injur intr-una si ma dau cu capu de tavane, la figurat.
A venit si Pastorel sa dea o mana de ajutor, azi fetele lipesc afise, totul e pe ultima suta de metri. Cand colo...surpriza. ?Mi-am pierdut personajul. De la atat stres nu mai stiu cine sunt, care trebuie sa fie bogatia, capacitatea de transmitere si toate celelalte cacaturi. Plus ca Pastorel a zis ca stau cracanata si ca imi rod buzele si imi misc prea mult degetele. Ma simt in mijlocul desertului, in genunchi, cu privirea spre cer, uralnd: deee ceee?
Daca traiesc pana duminica, la premiera o sa fie un spectacol bun. Daca oi trai....

8 comentarii:

Anonim spunea...

Stresul = o stare intensa si neplacuta care, pe termen lung are efecte negative asupra sanatatii, performantelor si productivitatii.

Stresul = o reactie individuala si rezultatul interactiunii dintre exigentele mediului pe de o parte si resursele, capacitatile si posibilitatile individului pe de alta parte.
DAR
"Fara stres viata ar fi searbada si plictisitoare".(EU)
Daca nu ar fi fost ratatul ala de Hans Hugo Bruno Selye nu ai mai fi stiut ca starea asta care te macina se numeste stres si ai fi incercat sa o temperezi.
Eu care nu ti-am cerut nimic niciodata, iti cer acum un singur lucru: termina dreq cu copilariile si relaxeaza-te, da publicului ce ti-ai propus sa transmiti prin piesa asta si lasa-ma sa te felicit dupa spectacol.
Ptr pupaturi si imbratisari.. rog adresati-va in alta parte.
Complimente unice ptr o mare doamna a teatrului romanesc liber.

diana vlase spunea...

Multumesc...esti de o dragalasenie aparte. Asa-i ca fara stres sau emotie viata e terna ca o tava sau clara ca o vaca?:))
Iooooo, nu stiu ce o fi, nici cu piesa nici in general. Pana una alta.... har si zambet.

aka_me spunea...

pupy power right back at you...lasa ca am sa fiu eu acolo sa ma uit urat la ala care comenteaza ceva :-w

Anonim spunea...

pai si mie mi-e frica mai Dianooo!! K de cate ori scoti vreo piesa tre sa vin cu batista la mine k stiu sigur k m-apuca plansu(oi fi eu mai sensibila...pfff nu cred..), si dupa aia mai raman si cu gura cascata vreo juma de ora ...deci oameni buni dak veniti la vreo piesa de-a lu Dia..luati-va batistele cu voi...:P

Anonim spunea...

am uitat sa ma semnez..ce vita's Aurabalaura :D

diana vlase spunea...

Aura, esti o nebuna. Nu trebuie sa plangi, mama, trebuie sa te patrunda..aaa...scuze...nu...e bine....trebuie sa plangi! Am emotii, bagami-as!!!!!!!

Anonim spunea...

As dori macar de la reprezentantii frumosului-artistii- sa nu se foloseasca limbaj de mahala. Prea multa mahala in jurul nostru. In spatiile verzi, buruieni in locul florilor....
Este adevarat ca sunt"verdeata" si purifica mediul inconjutator, dar de ce nu flori?
Chiar nu ne place ceea ce este curat si frumos ?????

diana vlase spunea...

Limbajul vulgar nu are nimic de-a face cu puritatea sau lipsa puritatii sufletesti. Pot sa iti zic sa te duci naibi de bou, la fel de frumos cum pot sa spun si as dori sa pleci, domnule...la fel si cu iubitul, sau pasiunea, sau pana mea...