cautare

miercuri, 10 octombrie 2007

Patologic...


Pe o suvita satena si buclata s-a prins un gand, si inainteaza incet, ca un melc batran, inspre fabrica viselor mele. Duce cu el un fulg de fericire, greu ca metalele bacoviene... Se impleteste in paru-mi incurcat, se potihneste, trage o gura de sex ocazional, si mai merge... incet. Aprope de tampla, fentat de iluzia unei posibile, alte fericiri, se intreaba daca el este adevaraul profet, supremul zambet... si mai sta. Pentru o secunda s-a pacalit ca nu, ca a venit un alt gand, mai greu, pe partea stanga a frizurii buclate, si a castigat maratonul infernal, cu mine.
Dar nu... era o iluzie, ca o proiectie intr-o sala de cinema... am ras ceva timp, apoi am platit biletul. Cam scump, totusi!
Acum astept, sa treaca de tampla, sa-mi intre in vise, si-apoi, banal, ca o vizita la o toaleta publica, sa abdic.
Ciudat vis... futu-i!
Astazi n-o sa ma mai intreb de fericire, si nici maine. Mai las-o, dracu, sa se coaca, psihopata ce esti!

Niciun comentariu: