cautare

marți, 2 octombrie 2007

Pfiu!!!


Alin, Picky si Vlase, ce mai trio fericit.
Am trecut si de a doua reprezentare a piesei, am facut textul ala franjuri cu cartofi de tara, dar am trecut.

Inevitabil, poze facute de maistru Aly, hehe,ma scuzati, maestrul!!!

M-am chinuit o ora la machiajul asta, nu eu sunt experta asa ca na, a iesit...bine, zise ea cu falcile inclestate.
Imi place la Spice Cafe, este lume multa si chelneri nu foarte comunicativi. Iubesc asta la taximetristi, chelneri, sefi, amanti, cred ca la toti barbati.

2 comentarii:

Anonim spunea...

daca in spatele afirmatiei sta (prostia cu limbajul corpului care spune adevarul meureu si nu minte niciodata) prefer sa fiu comuniktiv la maxim ..si o sa pot eu trai si fara sa ma placi tu.. Mare Doamna :P

diana vlase spunea...

:))asa de bine o sa poti, incat te-ai semnat anonim?... usile cu lacate se deschid mai greu, vizavi de Mare Doamna.