cautare

vineri, 19 octombrie 2007

Sibiu...

Daca luam in calcul oboseala...nu aratam asa de rau...

La hotelul Curu, de 5 stele...ma lasi!

A trebuit sa-mi pun ochelarii, doamne in ce hai eram...


Moda. Acest val de prostie in care ne dogmatizam cu totii, implicit eu... ar fi chiar trist sa nu ma includ, dat fiind faptul ca ma cred, cumva, la moda.
Anul asta toata lumea poarta gri si mov, se uita la Preason Break, isi face vacanta afara si, intr-un wekend, viziteaza Sibiul.
Cum de ce? Este Sibiul capitala culturala europeana, sau nu? Capitala adica unde se intampla totul, culturala pentru ca, omul daca e snob, trebuie sa fie poleit cu ceva cultura contemporana... si europeana, pentru ca, ...UE!

Am fost la Sibiu zilele trecute, la Intrunirea Anuala Impotriva Traficului Uman. O mie de politisti, ministri, secretare... o intalnire plictisitoare in care toata lumea isi dadea cu parerea, ba mai mult, toata distractia asta a costat 80.000 de euro. N-ar fi o problema, am inteles ca banii astia au fost platiti de americani, problema este ca, in banii astia ar fi stat siguranta a cateva sute de posibile victime... dar ce? Politistii nu tre' sa se intalneasca sa discute?
Eh, una peste alta, a sosit momentul in care sa jucam ''Anunt: Vand Femei!'' . Inca odata, IMPOTRIVA TRAFICULUI UMAN, da? Ei bine, oamenii aia, care ar fi trebuit sa inteleaga ceva din piesa asta, sa priceapa esenta gravitatii acestei probleme, s-au distrat copios, s-a ras, s-a aplaudat, am fost pupati, felicitati, samd... La un momnt dat, cand personajul meu palmuieste pe un alt peronaj, am auzit din spate: ''Ce i-a fript-o!''
As fi vrut sa ma pot bucura mai mult de atat de discutatele frumuseti ale Sibiului, dar n-am ajuns decat in Piata Mare, dragutz...
M-am incadrat, deci, in moda anului, am vizitat Sibiul, un pic, dar am mancat o friptura buna buna... cu politistii.

Niciun comentariu: