cautare

duminică, 28 octombrie 2007

Un inger de mituit?

L-am visat asa cum era el demult. Zambea, cu capul sprijinit de tocul usii, privind cum ma intind pisiceste in patul lui. S-a apropiat de mine si a spus ca i-a fost dor, ca nu am mai trecut pe la el de secole. Chiar asa e. Nu am mai trecut pe la el de secole. Dar o sa merg astazi. L-am sunat si am convenit sa ne vedem astazi, in patul lui, goi, fara sa vorbim. Nu o sa facem nimic. Noi stiam sa facem nimic atat de bine. Asta faceam noi cel mai bine. Nimic. Zile trecute ma gandeam la cat de plina era viata mea cand nu faceam nimic cu el, si cat de goala este acum, cand fac nenumarate nimicuri, fara el...

Am pus postul asta pe draft pana urma sa scriu partea a doua.

Ne-am intalnit. Ne-am dezgolit de temeri si de dor, ne-am privit, aproape ca ne-am atins. Mi-am intins gatul spre el, si-am cerut, cu privirea, un sarut. Nu, timpul nu s-a oprit, n-am simtit sfarsirea unui nou inceput, am simtit numai inceputul inca unui sfarsit. De ce se incapataneaza oamenii sa spere ca finalul trist al unui film va avea un alt final in partea a doua? Partea a doua este deja un alt film... asa ca fiecare dintre noi a facut ceea ce amandoi stiam sa facem atat de bine impreuna. Nimic. Numai ca fiecare e pedepsit la nimicul lui, pentru ca a incercat sa scrimbe finalul.

Acum o sa pot sa dorm linistita gandind ca, in ciuda cursului firesc al nisipului dintr-o clepsidra, am incercat. Daca e sa nu fie bine, nu este bine oricum ai incerca, asa ca, rau ca mi-am permis sa ma joc cu destinul, si sa incerc sa schimb ceva, rau si daca nu as fi incercat.
Chiar nu exista inger pe care sa-l mituiesc? Te rog, macar un pic, da timpul inapoi.

Din cartile cu ingeri lipseste mereu unul, in tablourile cu draci mai este mereu loc de unul. Lucifer a fost doar primul, iubitule...

4 comentarii:

anavy spunea...

gasesti tu unul vulnerabil, zi-mi si mie ca sa incerc si eu..:)
in privinta textului..mi-a placut...e prima data cand recitesc unul..poate si pentru ca m-am regasit in ceea ce ai scris. o zi buna!

Cosmacpan spunea...

"Asta faceam noi cel mai bine. Nimic."
Mare lucru sa poti, sa ai rabdare sa faci nimic.....

".....fiecare e pedepsit la nimicul lui,...."
"Din cartile cu ingeri lipseste mereu unul, in tablourile cu draci mai este mereu loc de unul."

nu, nu lipseste, ori au uitat sa dai ultima pagina ori erau doua lipite.....cat despre tablou.....poate ca rama a acoperit ceea ce era doar o umbra ca o parere....

e alt registru.....si parca rau nu suna....dar ma obisnuisem cu cu tonul cela visceral.....

diana vlase spunea...

Daca scrii sa scrii, cum fac uneori, atunci se poate sa scriu in acelasi registru, dar daca las o carte pe care o citeam, in cu totul alt registru, si scriu aceste pasaje, inseamna ca eu nu mai am nici o treaba si nici o culpa cu ce e acolo. Absurd, dar chiar este cineva dincolo de noi...

Anonim spunea...

Te admir pentru ca ai un somn bun si vise atat de frumoase . (unii au cosmaruri altii viseaza urat). De cate ori te trezesti din somn sa te intinzi "pisiceste in patul " tau. Astfel vei preintampina orice indispozititii. "i-a fost dor, ca nu am mai trecut pe la el de secole." Diana nu il lasa sa te vrajeasca in felul acesta. Ce Dumnezeu , iti imagiinezi cum ai arata daca ai avea vreo cateva sute de ani ? Biblia spune 70 - 80 ce este mai mult e suferinta. Draga Diana am vazut la tv pe unul de vreo 50 cu una de vreo 17 ani tot era o discrepanta insa voi cu sutele de ani ai vostrii, buna dorinta de a sta pe pat fara sa faceti nimic intrucat e foarte periculos. "ne-am privit, aproape ca ne-am atins."
Somn usor , relaxare, destindere, destindeti muschii fruntii, surazi, devii, astfel, un magnet irezistibil pentru tot ceea ce crezi ca tu ai nevoie. Fi responsabila cu privire la ce crezi ca ai nevoie.
Cu drag
Roman Haduch - impreuna cu ingerul Tzutzu.
p.s. de mita nici pomeneala insa un gand din partea ta e stimulentul indestulator ce dezmiarda fruntea inalta a prea frumosului si prea bunului inger Tzutzu