cautare

marți, 27 noiembrie 2007

De ziua mea!


Eu cu puiutzul, in momentul de tandrete maxima. Burtile alea vin cu poza, noi nu facem buei d-astea...

Cred ca asta este singura poza decenta, si am tot cautat in mai bine de o suta de poza. N-ai cum, ori tot malibu a fost antifotogenie, ori alcoolu, nene... oricum asta e ''cool'' :D

Fetilii, una mai divish ca alta..

Posedarea deposedatilor, sau reposedarea lu care este... oricum alin e ok aici, watch mai jos:))

Jur ca ne strambam, nici unul dintre noi nu arata asa in realitate. Defapt we are nice people, juuuuur!!!!
Anyhow, daca nu mi-ar fi stricat ziua... ar fi fost o petrecere reusita. Dar a fost oricum. Si... si... anuntul oficial: de pe 23 spre 24 noiembrie m-am lasat de beut, pentru nici un alt motiv in afara de faptul ca nu am nici un motiv serios sa o mai fac. Suna cunoscut?

2 comentarii:

dacu spunea...

te-ai lasat sau nu mai poti tine pasul? e o mica diferenta... care conteaza mult ;)

diana vlase spunea...

tin pasu, ohooo, numai ca, sa zicem ca am alte prioritati distractive...