cautare

marți, 20 noiembrie 2007

Despre frumusete...


Era normal sa vina si postu asta dupa ultimul... (si ca sa fie inteles trebuie citit si ultimul post, si cartea)

Despre cerintele contemporanului se tot scrie. Emisiuni in care se vorbeste despre cum trebuie sa fie femeia ideala. Dincolo de slabuta, cu ochii migdalati, dintii perfecti si timida. Am auzit discutii in care se invata femeile cum sa cucereasca un barba (revistele glamour din asta isi scot banii), cum sa miste mainile, cat timp sa astepte inainte de a raspunde la intrebarea lui, ca sa nu para direct interesata de a-i da un raspuns, cum sa isi intina spatele, delicat, si sa spuna ca a avut o zi grea.... si tot felul de cacaturi care mai de care mai mari, mai imbecil facute, evident, tot de femei.
Acu stau si ma intreb daca toate articolele si discursurile astea nu sunt facute pentru retardate, ele femeile, normal. Nu exista reguli in frumusete, nu exista norme in cum sa fim, nu exista raspunsuri perfecte. Unele raspunsuri, care pe unii barbati i-ar aduce la erectie, sperie pe altii, scarbeste pe altii, s.a.m.d.
Citeam zilele trecute ca frumusetea nu poate fi obiectiva. Dintele stramb al unei femei poate fi un lucru atat de sexy, daca gura in care se afla stie sa te faca sa razi pana la lacrimi si sa plangi pana la moarte.
Acu multi ani aveam un iubit care imi zicea ca ar trebui sa mai pun cateva kg pe mine (asta in conditiile in care sunt un bizon alb veritabil), altul mi-a zis ca sunt perfecta, un al treilea ca sunt prea inalta...

Frumusetea la barbati este insa mai simpla: un pic mai frumos ca dracu, asa zicea bunica, dar bland. Mie imi plac barbatii inalti, asta pentru ca eu sunt o ''cala'', si sa nu fie blonzi cu ochii albastri, ca imi amintesc de taica-miu, dar nici bruneti sa nu fie, si clar sa nu aiba mustata (ca imi amintesc de celalalt tata). Sa fie atleti ca sa stiu ca nu se supara cand scancesc ca nu am chef sa stau deasupra, dar nu slabi, ca atunci ma simt eu grasa...
Noah, am avut ''prieteni'' micuti de statura, si blonzi, si bruneti, si slabi si grasi, si pe fiecare dintre ei am reusit sa-i iubesc cumva(folosim iubire la modul generic, fara macar sa se reduca la sex:P)
Este atat de simplu sa fii frumos, trebuie doar sa stii ca nu esti urat. (fraza asta functioneaza numai daca nu ai a bad hair day, atunci o belesti :] )

5 comentarii:

Intruder spunea...

banuiam eu ca-s frumos, dar chiar asa de minunat...nici prin gand!
unde mai pui, ca nu risc sa stau dedesubt...mi-e frica sa n-adorm, in timp ce...!

dacu spunea...

hmm - mereu vrem sa fim altfel decit suntem // iar cind altcineva vrea sa fim altfel, ne suparam ;)

diana vlase spunea...

Nu-i asa, eu nu vfreau sa fiu altfel, vreau numai sa fiu:))

mateea spunea...

Ei bine, eu am a worst hair day. Asta ce inseamna? Ca sunt urata? Sau ca pur si simplu mai am cate ceva de corectat astfel incat altii sa se bucure de perfectiune? ;;)

diana vlase spunea...

Inseamna ca ti-ai ales o coafiura ciudata rau si greu de aranjat:))