cautare

joi, 1 noiembrie 2007

Intruparea

Mi-au placut mai multe, numai ca, poate previzibil, asta a fost cea mai pe gustul meu.
Oricum, cand are cineva chef de un gand pe-un vers, sa-l citeasca pe Gabriel Penes.
Eu am volumul cu autograf, si da, ma laud, nu ca il am, ci ca am cunoscut un Om.

Intruparea

Se dezbraca usor
cu gesturi abia picurate
prin aer
haina si-o lasa moale
sa se scurga pe umerii albi
alunecand de-a lungul bratelor
apoi cazand fosnitor pe covor
e cald, spuse cu ochii
adanciti intr-ai mei
doua degete - de-atat avea nevoie
mangaiau coborand
rotundul nasturilor
eliberandu-i pe rand,
zambind
din stransoarea camasii violete
sa nu te uiti, murmura
umezindu-si crapaturile moi
ale buzelor coapte
lumina scazuse
deja prin fereastra mai vibra
doar rasuflarea inserarii aurii
cu patru degete
de la mainile-amandoua
decupa capsa pantalonilor
din cuibul ce-o imbratisa captiva...
taceam
privindu-i capruiul si imbujorarea
am visat ca ma iubesti
sopti cu glas castaniu,
apoi inchise ochii
deschizandu-se
si imbracand un alt trup...


Prolog de preludiu, se pare, imi place mult.
Gabriel Penes - Acvila 2007

Niciun comentariu: