cautare

vineri, 2 noiembrie 2007

La multi ani, Mali bubu!!!!

Noroc de Dan, ca altfel nu as fi stiut niciodata ca se face un an de cand in fiecare vineri sunt la Mali bubu. Fix un an!
Cate s-au intamplat in anul asta, daca ar fi sa le pun pe foaie, as face o carticica plina de surprize, betii, cunostinte, iubiri, despartiri, alte iubiri, alte despartiri, Catu, care a cazut pentru prima oara de bauta, eu care mi-am ridicat pentru prima oara fusta peste sani, de bauta, Dan, care s-a lasat la pieptul gol, de baut, Radu, domana Mariana, gaurile alea care in timp s-au reparat, batai si furturi de genti, si revenim cu stoicism, bautura, bautura, bautura!
Toata lumea aia absolut minunata si plictisitoare, cateva concerte reusite, cateva seri nereusite, un an frumos. Poate cel mai frumos... inca nu imi dau seama.
Am inceput cu Friday Night pe Atomic, acum trecem pe aici, aici in Malibubu, aici in blog, aici in viata, numai ca nu o sa ne oprim....

Cateva poze, din anul asta...

Ps: eu chiar nu gasesc o poza cu dan in tot calcu meu:((












Niciun comentariu: