cautare

vineri, 21 decembrie 2007

Hai cu postu' de Craciun, Diano!

Imi zice un prieten...

POST DE CRACIUN

Frig, vacanta, fulgi nelamuriti ciocninfu-se de priviri nelamurite, ecosisteme in centre comerciale, cearsafuri necalcare, miros de mentol, sex, sarmalute, mama Emilia, vin , intalniri, prieteni, tata, frig, alta lume, alte lumi, inapoi la degete stranse si priviri cu subantzeles, Marlyn Manson dansand salsa pe hol, Coca Cola, Kent8, mesaje de departe, gemete, sfaturi, frig, un burger de la colt, povesti, amintiri, somn, drum... inapoi acasa. A trecut...

7 comentarii:

Anonim spunea...

La multi ani Diana si sa ai un an nou mai bun, plin de bucurii si realizari, si succese..de care cu drag vad ca nu duci dorul..tine-o tot asa ca esti pe drumul cel bun....cu drag Anca ( a fost odata, un camin in Grozavesti, si 2 verisori minunati ...)

Gabriel spunea...

multumesc. Cu cine am onoarea?

diana vlase spunea...

eu eram adica...calculatorul a luat-o razna:D

diana vlase spunea...

:)...acum am intzeles....dupa ce am citi mesajul tau de zeci de ori...te sarut Anca draga...imi pare rau ca lucrurile au luat asa o turnura, mi-ar fi placut sa fie altfel... Sper ca si tu esti bine, mi-ar placea sa te revad uneori...

Anca spunea...

Si mie mi-ar placea sa ne revedem...chiar daca uneori viata ne mai joaca feste...sunt bine sa stii, multumesc ca m-ai intrebat....si sper ca stii exact cine sunt..:))

Un an nou minunat si plin de succese si sanatate.

diana vlase spunea...

stiu exact cine esti. Imi pare bine sa pot comunica cu tine din nou:)

Anonim spunea...

Iti doresc un an nou plin de realizari, bucurii, succese si santate. Te pup