cautare

joi, 24 ianuarie 2008

Celui care nu ii pasa...



Ma intreb daca vei mai citi acest articol... dupa ce te-am rugat sa nu o mai faci... oricine dar nu tu.

Era tare frig in noaptea aceea. Imi amintesc si simt fiori pe sira spinarii. Era aproape de finalul anului... becuri luminoase in toiul noptii imi tineau constiinta treaza, desi as fi vrut sa adoarma...
Mergeam in urma lui si ii priveam palmele, as fi vrut sa il apuc de mana, si sa continuam sa mergem prin frig impreuna, dar nu am reusit... asa ca am grabit pasul si l-am luat de brat. Era baut... Ma privea cu iubire invaluita in dispret... dar eu stiam. M-a intrebat ce vreau. Ce vroiam? Vroiam sa inceteze. Macar odata... macar pentru o noapte. Nu a fost asa. A continuat sa mearga inainte, pe drumul lui, lasandu-mi mie poteca mea.
Atat de mult, atat de simplu.

Dupa titlu, postul asta ar fi trebuit sa fie un sonet... dar nu va fi doar un citat:

in cenusiul din ochii lui am vazut mii de stele, niciuna a mea.

Niciun comentariu: