cautare

miercuri, 30 ianuarie 2008

Emo kid


-Auzi, Guf?
-Spune ca ma vei parasi, spune, nu spui? Asta pentru ca minti, eu stiu ca ma vei parasi, paraseste-ma acum si lasa-mi timp sa plag, o, vreau sa plang, sa nu mai stiu de nimic, cu castile in urechi voi strabate strazile si voi plange dupa tine, si niciodata, nimic nu va mai fi la fel, viata mea este o pustie, vreau sa mor, nu mai vreau sa traiesc, de ce sa mai traiesc? Fara tine? Fara iubire? Cum poti trai fara viata, te rog, spune-mi acum si sa terminam odata...
- Vroiam sa te rog sa imi dai sarea, defapt...

4 comentarii:

cadouri spunea...

Mi-a fost foarte greu sa inteleg fenomenul emo, pentru ca este un fenomen. Personal il vad exact ca pe curentul hippie numai ca intors invers. Bun inteleg ca sunt oameni atat de tristi incat simt nevoia sa arate acest lucru, oameni care isi accepta tristetea si o integreaza in viata lor. Tema nu este complet noua pentru ca daca ne ducem in orice sat regatean vom observa ca femeile - cele traditionaliste desigur - care isi pierd ambii parinti adopta o vestimentatie de stofa neagra si nu ies pe ulita fara o basma de aceiasi culoare, obligatoriu legata sub barbie. Partea ciudata este urmatoaarea: ce gasesc pustii de liceu interesant in suferinta? De ce se cred mai "cool" atunci cand se prefac (la varsta aia 90% din ei nu au nici o grija pe cap)ca sunt suicidali si etc. Tampit lucru mai e si moda.

cadouri spunea...

Mi-a fost foarte greu sa inteleg fenomenul emo, pentru ca este un fenomen. Personal il vad exact ca pe curentul hippie numai ca intors invers. Bun inteleg ca sunt oameni atat de tristi incat simt nevoia sa arate acest lucru, oameni care isi accepta tristetea si o integreaza in viata lor. Tema nu este complet noua pentru ca daca ne ducem in orice sat regatean vom observa ca femeile - cele traditionaliste desigur - care isi pierd ambii parinti adopta o vestimentatie de stofa neagra si nu ies pe ulita fara o basma de aceiasi culoare, obligatoriu legata sub barbie. Partea ciudata este urmatoaarea: ce gasesc pustii de liceu interesant in suferinta? De ce se cred mai "cool" atunci cand se prefac (la varsta aia 90% din ei nu au nici o grija pe cap)ca sunt suicidali si etc. Tampit lucru mai e si moda.

Anonim spunea...

tu diana, da tu...cine esti?

... spunea...

depinde cine intreaba:)