cautare

vineri, 11 ianuarie 2008

Josephine


Say Break a Leg, pentru ca ne-am apucat de o piesa noua. Jopsephine, pentru cunoscatori, Inca o Tarfa Trista (subtitulul.)

Josephine pentru ca iubesc numele asta, pentru ca simt in el chintesenta feminina, prostituata, femeia complexa, artista si ingerul...
Subtitlul ca un raspus la ''Povestea Tarfelor mele Triste'', a lui Marquez, o carte simpla despre iubire... simpla, ca viata.

In distributie : Anca Ionilete si Marius Miron. (doi actori despre care probabil ca nu ati auzit foarte multe inca, dar cu un real potential)
Scenariul si regia: Diana Vlase
O productie Teatrul Nou cu sprijinul extraordinar Deko Cafe.

Povestea: Ce-ar fi fost daca?... Daca ar mai fi asteptat o secunda, daca clepsidra nu ar curge mereu in jos...

Mai multe pe parcursul evolutiei. Pana atunci, aia cu picioru rupt, ca ne trebuie... Cel putin mie pentru ca sunt in floarea debutului meu regizoral, futu-i...

Premiera: Undeva in februarie....

13 comentarii:

Anonim spunea...

Multa bafta. Sunt convins ca o sa fie foarte bine.

dacu spunea...

hai, fixeaza data, sa venim la premiera...

Diana Vlase spunea...

:))incet incet...dar sigur. Nu scot pana nu stiu ca e ok in totalitate...dar muncim:)

Si eu sunt convinsa ca o sa incercam sa fie bine.

ruxish spunea...

sper sa anunti aici premiera...tare mi.ar placea sa vin si eu. succes.

diana vlase spunea...

o sa anunt indiscutabil, roxana.

Anonim spunea...

Salutare!as vrea sa vad si eu macar cateva secvente macar!am avut placerea de a o cunoaste pe anca ionilete!totusi nu gasesc si eu poze cu ea!daca ma poate ajuta cineva!mersi!

Anonim spunea...

Salutare!as vrea sa vad si eu macar cateva secvente macar!am avut placerea de a o cunoaste pe anca ionilete!totusi nu gasesc si eu poze cu ea!daca ma poate ajuta cineva!mersi!

diana vlase spunea...

O sa postez cateva poze pe blog, de la repetitii, cred ca zilele urmatoare.

robert spunea...

Astept!!!!te rog mult sa fie mai repede!!!!!!mersi!!!!

Ruxi spunea...

ruxi sau ruxandra, nu roxana. hop un miel :))

diana vlase spunea...

da, sa traiti. Ruxi, am bagat la cap:D

Anonim spunea...

diana....mai e putin si se termina saptamana:((!mi-ai promis si mie niste poze!trimite-mi pe mail daca nu.bajanrobert@yahoo.com!multumesc frumos!!!

Anonim spunea...

multumesc frumos........saru'mana!si daca mai ai te rog sa mai postezi!sau macar un id de mess!am plimbat-o cu atvul si nu am fost in stare sa ii cer id-ul!am omis!multumesc!robert