cautare

joi, 24 ianuarie 2008

Leapsa de la Mateea

BEST
1. Male friend: Dan
2. Female friend: Catu
3. Vacation: Torino (desi urasc Italia)
4. Age: 21
5. Memory: Primile emisiuni Friday Night, filmate low low buget, texte traduse de pe site-uri de afara, Bobo care punea luminile in cadru timp de patru ore... ce ne mai distram; Premiera la Tango; Dica; Arad Undergroun Fest... si cate ar mai fi...

WORST
1. Time of day: Dupa masa de pranz, ca niciodata nu-s acasa, si as dormi si in metrou ca un copil mic...
2. Day of the week: Duminica, desi e aiurea sa zic asta. Trece mereu mult prea repede...
3. Food: Marar, patrunjel si restul ierbii...
4. Memory: Trebuie sa aleg? Sunt multe... Singura in intersectie... privind taxiul lui cum pleaca...

LAST
1. Person you saw: Danutza, care m-a anuntat ca ne mutam in suburbii... duhhh: Cartierul Rezidential Terra Residence sau mai simplu Stefanesti...
2. Person you talked to on the phone: Andrei
3. Hugged: Danutza, ca am inceput sa plang la faza cu rezidentialul....
4. Text messaged: Andrei
5: IM: Lidia

YESTERDAY
1. What did you do: Casing la Danone (pe care nu o sa-l iau ca n-am fata de fetita draguta, de ce m-or fi chemat?), cateva ore de birou la MuzicaBuna.ro, dentist, emisiune la Senso cu Tavi Colen si Costin Marculescu ( acesta care a creat un fenomen in moda romaneasca...yeah, right, acelasi care nu stie ce e ala testosteron, care miroase si care scuipa cand vorbeste.. i wanna know him betta... beahhh), cafea si paste, after emisiune cu cei care...
2. Who were you with: people, people, peolpe...
3. Bad/Good day: Am avut zile mai bune...
4. Lose something: Mi-am pierdut rabdarea la un punct, cand scuipa stupidul mai sus mentionat!
5. Fall out with someone: ieri nu, azi se pune?

TODAY
1. What are you doing now: Target de 50 de pagini din Christine a lu' Steven King (10x Tateea; o sa ajung sa citesc o carte intr-o luna in ritmul asta, dar...), apoi somn , mult somn!
2. Today in general: L-am cunoscut pe Nae Caranfil, deci da, sunt o romanca fericita!
3. Wearing: Un tricou larg primit de la Anti-trafic, cu care o sa si dorm.
4. What did you eat for lunch: Salata de ton cu morcov, altfel spus, salata ''Ca la mama''
5. Better than yesterday: Cu fiecare zi care trece, din ce in ce mai altfel... nu stiu daca mai bine... desi sper...

TOMORROW
1. Is: joi... sau vineri ca e trecut de miezul...
2. Got any plans: Intalnire importanta cu baietii de la Trilulilu, dentist, emisiune cu Naomi (it's gonna be a rap, abia astept!!!), aaa... patru saptamani de stres, kid! (joke!)
3. Getting Lucky: Hm... discretie doamnelor...
4. Dislikes about tomorrow: Dentistul :(((
5. Do you have work: Ignoram intrebarile stupide!

FAVORITES
1. Number: 7 (in a saptea zi s-a odihnit...)
2. Song: Nu ma pot decide...
3. Colour: Sezonul asta? ...culoarea pielii mi-a placut mereu
4. Season: Toamna devreme.
5. State: Dracu stie...

CURRENTLY
1. With someone: nu, da, nu stiu, cred ca da, nu, nu stiu...
2. Missing someone: eh... don't we all?
3. Mood: As avea chef sa fiu depresiva da nu prea am timp, deci zambiti, sunt oameni in jur care nu dau doi bani pe problemele tale, ieeei...
4. Wanting: Sa vina martie sa-mi iau masina, sa nu ma mut in Serbanesti, sa dau premiera la Josephine pe 28 feb, sa invatam sa fim mai toleranti, acum, o baie cu spuma si un mar feliat cu branza sau cascaval...

Leapsa merge la Catu, la Bea si la Andrei...



10 comentarii:

EMMA STEFFAN spunea...

pula mea , pe mine iar m-ai sarit. ce inseamna sa fii cantitate neglijabila.

diana vlase spunea...

:)))...nu te-am sarit, numai ca nu era ok ca tu sa raspunzi la toate intrebarile astea...adica sa o faci sincer...
Duhhh, cat de idioata esti uneori, draga mea draga:*

EMMA STEFFAN spunea...

draga mea draga nu ma refeream sa raspund eu la intrebarile astea ci sa ma regasesc printre raspunsurile tale macar la worst. did u get it?

diana vlase spunea...

nu as fi putut...bine, fie: CAFEA SI PASTE CU EMMA SI...

EMMA STEFFAN spunea...

cafea si paste cu mine si cu el la worst? dar el ce vina are?

diana vlase spunea...

deci te urasc, mori! Ne vedem la senso:*

dacu spunea...

...cine sa se mai bage intre voi?...

diana vlase spunea...

tu?:D

dacu spunea...

nici urechile nu mi-ar ramine intregi...

diana vlase spunea...

hehe... ai putea sa incerci...