cautare

miercuri, 6 februarie 2008

Nudite...



Eu si obsesiile mele cu nuduri... bine dracu ca mi le retin... in seara asta nu am mai putut, aveam nevoie de ceva adevar dupa ce am vazut cea mai mare stupizenie ever!!!! Obelix la Jocurile Olimpice, sau Asterix, sau mama lui... Sala era plina! A fost cineva la intr-o sala de cinema plina maxim? Aaaa, la Mall? Stateau oameni si in primul rand. Asa, filmul era in franceza, iar glumele erau mai triste decat alea facute de celebri Vacanta Mare. D-alea in care unul primeste un pumn si zboara pana in nori... u know... d-alea in care oamenii se urasc atat de tare incat scot limba unii la ceilalti? Imi vine sa plang!!! A durat doua ore si a fost o parodia la parodia parodiilor, parodiind parodia. Sa mai zic? Oamenii radeau in jurul meu, de ce???

Dar acum sunt acasa... safe...

2 comentarii:

dacu spunea...

frumos nudul...
si uite si altele: http://www.debenport.com/

cred ca ai fi un model bun :)

diana vlase spunea...

te iubesc pentru site-ul asta. Ce-mi placeeeeee