cautare

joi, 7 februarie 2008

Veronica A. Cara

Nu sunt pudică, nu mai sunt. Nu mai am probleme legate de cuvântul pulă, de cuvântul futai, muie, sugi pula şi mai ştiu eu ce. Se tot aud peste tot. Aproape nu-mi mai spun nimic. Dacă un bărbat mi-ar spune „ sugi pula” cine ştie ce naiba aş înţelege. Sunt mai revoltată când oamenii îmi spun că sunt artificială sau insensibilă. Dacă toţi oamenii mi-ar spune: „Sugi pula” mi-ar părea aşa, ceva, ca o abracadabra care nu mai înseamnă nimic. Aceste cuvinte nu mai au nici o vrajă. Nici rea, nici bună. Într-un fel este bine! Oamenii au început deja să se jignească sau să se excite cu altceva. La vremuri noi, nevoi noi. Pe mine, de multe, ori, cuvintele „sugi pula” mă trimit cu gândul la o adresă. După părerea mea, un barbat ar trebui să ştie să scrie despre pula lui. Mai ales dacă este scriitor. Nu mai sunt pudică, nu pot însă să nu observ insistenţele, neconcordanţele. Îmi amintesc de filmul acela în care un aşa zis artist plastic era apucat bine de doi zdrahoni de body-guarzi, înmuitat în vopseluri şi aruncat pe pereţi. Bineinţeles că ieşea ceva. Totdeauna iese ceva. Şi, dacă se ţine cu tot dinadinsul, există şi interpretări. Oamenii s-au născut cu mania interpretărilor.
Am citit o carte în care o tânără femeie are pe parcursul întregii cărţi o conversaţie telefonică în care spune în fel şi chip că vrea să sugă pula. N-am nimic împotrivă, multe femei ar vrea să facă asta, multe femei ar dori să spună asta, dar totuşi, trebuie să se întâmple ceva înainte, după, cândva, cumva, poate chiar să o sugă naiba o dată şi să conştientizeze ceva. Nu poţi să sugi la infinit pula şi să nu conşientizezi nimic. Este ca şi cum ai fi poştaş, mergi, dai la fiecare locatar în parte corespondenţa apoi îi sugi pula, sau altceva, ce are. După posibilităţi. La două, două săptămâni iei salariul. Ai supt pula şi n-ai simţit nici o bucurie. Mai mult, nici ăia care au aflat că ai făcut-o n-au nici o bucurie. Şi asta este oarecum trist. Oamenii se bucură totdeauna cănd află că cineva suge pula cuiva. E, aşa, un fel de voyerism de audiţie. Am citit rânduri întregi despre nu ştiu cine care linge păsărica nu ştiu cui. Mie mi s-a părut că i-o linge cu forţa. Pe unde stilistic lucrurile stăteau mai bine, mi s-a părut că ei nu-i păsa, iar el vroia să fie privit. Asta înţeleg eu prin perversitate.
În rest, pulă, muie, futut, lins, spermă, flegme, puroi, viscere desfăcute... parcă suntem la fabrica de combinezoane destrămate, la atelierul de ciorapi remaiaţi. Muie sună deja mai banal decât muls. Vine o vreme când nici să fii maniac nu mai poţi. Că nu mai are nici un haz dacă nu mai este nici o oprelişte...Cam acelaşi lucru şi cu manierismul... Dar despre asta altădată. După ce îmi ies din cap cuvintele: pulă, flegmă, sânge, păsărică, muie.


Un text ca o capcana! Radeti si numiti-o nebuna, sau vedeti dincolo de el si simtiti genialitatea textului.
Veronica A Cara, un scriitor de care avem nevoie. Daca aveti chef sa va luati o carte, incercati Petrecere cu Mama, Eny sau Baba Lina.
Textele ei ne duc spre o lume ascunsa in fiecare dintre noi, ea te duce spre lumea ta...

4 comentarii:

Anonim spunea...

vad ca iti suna si tie bine aceasta sintagma "sug pula"...

diana vlase spunea...

asta trebuia sa fie o jignire? N-as vrea sa cred asta...iar sintagma suna doar banal...

Anonim spunea...

vai ce prosti. Iarta-i diana ca nu stiu ce zic.G

beatrix spunea...

Sintagma ,,sug pula''s-a transformat in zilele noastre...Citeste Bukowsky..un tip aparent misogin dar care spune lucrurilor pe nume...Acu nu se mai zice sugi pwla sau faci muie pt ca god e scarbos.. deh ne am emancipat si noi..acu se zice alint..Si evident iar nu ma pot abtzine sa nu ti scriu un roman aicisha...Iti las o mostra cu ce inseamna ,,suptul''...pardon..alintatul...:))))) ALintat
o data m-a intrebat ,,de ce stau cu tine mosule?'' ,,pai ca sa-ti dau muie'' ,,urasc expresia asta''a tipat domnisoara ,,atunci ca sa-mi sugi pula'' ,,si pe-asta o urasc'' ,,tu cum ai prefera sa-i zici?'' ,,imi place sa cred ca te alint'',,ok''i-am spus.. era cam ca n toate relatiile, amindoi gelosi mai tot timpul, ne desparteam,ne impacam, iar uneori chiar traiam impreuna mici momente de pace si armonie am incercat de multe ori sa scap de ea si ea a incercat sa scape de mine dar Cupidon ala,in felul lui bizar, reusea sa se tina aproape de noi. cand trebuia sa plec din oras ea ma alinta zdravan cateva nopti la rand asigurandu se astfel ca o sa-i raman fidel. pe urma nu mai aveam nicio grija decit ca mi imaginam cum ma-nseala ea. cand nu ma alinta faceam sex obisnuit dar si atunci in cele mai neobisnuite moduri. dar in general timpul petrecut impreuna era alintarea sau asteptarea urmatoarei alintari. nici nu prea ne gandeam la altceva....si cam atat restu te las sa citesti singura...enjoy..:P
http://beatrixbt.blogspot.com/2007/12/muiesugi-pula-alintat.html