cautare

luni, 10 martie 2008

Josephine naste monstri, draguti de altfel!!!


Un site de verificat, dincolo de postu asta, sau de minunata coincidenta:))

http://amdraci.ro/?p=721

O intrebare banala si un gand ce nu e despre femeile ce executa o serie de pule cu grad de dificultate ridicat gratis mi-au venit in minte cand leneveam la un semafor, schimband priviri cu o frumoasa participanta in trafic pe Bd Carol, intr-o seara de duminica. Scot aparatul si ii fac o poza in graba iar apoi cad iar pe ganduri…

Mergeam la piesa Dianei, subiect: o tarfa…trista. La curve nu m-am dus prea des si asta nu pentru ca nu imi plac fetele cu ea in gura 24/7 ci pentru ca imi plac curvele gratis. Exact!Un animal zgarcit ce se hraneste cu ce gasese prin jur.

Acum sunt in casa asta devastata, beau ultimul pahar de vin ramas din week-end, Silvia imi cere obsedant un site xxx, Laura mi-a reprosat ca am uitat sa o iau cu mine iar eu dupa 3 ore inca ma gandesc la tarfe. Ciudat sentiment pe 9 martie.

Ma gandesc ca imi e dor de tarfele adevarate, cele care la un moment dat erau oameni cheie prin informatiile pe care le primeau de la inaltii lor clienti in pauzele dinte 2 orgasme riguros simulate. Acum suntem doar noi si cu tarfele noastre gratis, alea ce se ofera pentru un loc la o masa in Bamboo, pentru scaunul din dreapta unui Q7 sau pentru o tura de shopping. Am ramas cu tarfele triste ce se ofera pentru un post mai bun la job, pentru un contract avantajos intr-un business sau pentru un loc pe “sticla” din mediocritatea mass-mediei locale. Deh..intr-o tara de cacat nici tarfele nu mai sunt ce erau, nici clientii nu mai sunt ce au fost.

Cum nimic nu e intamplator in viata subsemnatului, ma intreb oare cum e posibil ca in drum spre spectacol sa fac o singura poza, pe Carol, unei singure femei pe care nu am vazut-o in viata mea, femeie cu care ma intersectez apoi parcarea T.N.B. si apoi o regasesc in 10 minute pe scena spectacolului.

Alaturi de asta recomand o experienta interesanta cu doar 18 lei la Deko:
Josephine inca o tarfa trista cu Anca Ionilett si George Ioan Hodor.



Un comentariu:

Anonim spunea...

am trecut pe aici
motan grabit