cautare

marți, 25 martie 2008

Purgatoriul meu Preferat

Ceruri clocotind rasar dintre doua siruri de blocuri. Contrastul dintre griul crepuscular al cutiilor de chibrit in care isi duc trista existenta bucurestenii, si lava picturala ce se deschide in susul ultimelor etaje, imi aminteste de purgatoriu. Nu as vrea sa imi inham aripi grele si sa zbor printre astri, cum nu as vrea nici sa imi scurg sufletul stergandu-mi obrajii cu servetele parfumate, in garsoniere mirosind a foste molii. Imi place sa stau aici, la intretaierea dintre lumi, si sa privesc cum se taraste timpul pe langa mine. Cine a inventat expresia timpul zboara ? Noi, oamenii. Pentru ca numai noi putem inventa. Ceea ce nu este inventat de om, exista deja. Exista eterninatea, intre gardurile vii, carnivore, ale Edenului, exista urma sarpelui in desert cum exista si sarpele insusi. Antonimul eterniatii este ? Timpul! si al lui Domnezeu? Deci timpul nu zboara, ca ingerii, ci se taraste...

Iar inchid ochii, imi ating genele cu podul palmelor, si ii deschid din nou. Din garsoniera mea nici macar nu se vede cerul. Ce bine ca avem constiinta cerului si frica pamantului. Oare exista vreo gradina in purgatoriu? Ce tampenie!!! Cu totii visam sa ajungem in cer si sfarsim in pamant. Cu totii credem ca sufletul se transforma in fluturi si defapt ne manaca gandacii. Exista oare si un procedeu invers? Oare sa ma gandesc ca or sa ma manace gandacii, si...

In purgatoriu oare cum o fi? Daca voi fi destul de slaba incat sa suport hamul aripilor si despul de
buna incat sa injunghii doar in picior? Daca voi muri si voi lasa sa mai traiasca gandul? Oare voi ajunge in purgatoriu? Oare o fi net acolo? Tare mi-ar placea sa dau niste mass-uri...
Am revenit. Sunt eu, aici, aceeasi, in debaraua muzicii mele bune, si nu vad cerul, nici pamantul, doar fereasta spre purgatoriul meu preferat. Ma vezi si tu pe mine?

4 comentarii:

Anonim spunea...

aici voiam de fapt sa comentez
acelasi motan

diana vlase spunea...

stiu dragule:)

Mihai spunea...

Ce-ar fi, doamna Diana, daca SensoTv chiar ar emite live in pagina postului ?

diana vlase spunea...

ce-ar fi, draga Mihai, daca ce emite Senso ar fi reluari?