cautare

marți, 15 aprilie 2008

Josephine , Inca o Tarfa Trista, Duminca la Deko


http://bilete.ro/comanda.asp?eveniment=Josephine+inca+o+tarfa+trista

Duminica 20 aprilie ora 21.oo Deko Cafe.
"Imi amintesc cand eram mica, foarte mica, atat de mica incat eram virgina, stateam intinsa pe pat, in camera mea, si imi imaginam ca vine un print si ma rapeste, ca ma duce la el in castel, ma dezbraca si ma leaga cu saluri lungi, tesute cu fir aurit. Imi imaginam ca aveam un trup de femeie in toata firea, si printul ma atingea delicat cu buricele degetelor, pe buze, pe gat, pe sani, se juca cu sanii mei, apoi cobora pe coaste, pe coapse, si se apropaia de interiorul meu si ma atingea. Eu stateam cu ochii inchisi si imi imaginam ca degetele mele sunt de fapt ale lui, si ma masam incet pana simteam ca imi tremura genunchii... Apoi exercitiul asta devenise banal"


"Josephine, inca o tarfa trista" e o povestea unei prostituate. A unei femei care a ales sa vanda placere, crezand ca asa va gasi fericirea. Josephine e produsul societatii in care traieste, in care oamenii poarta masti si se ascund dupa paravane. E imoral sa renunti la dragoste ca sa poti face sex?


"Si cum ar fi fost viata mea fara contactul cu penisurile celor mai importanti oameni din tara? Acolo ma simteam puternica, le stiam jocurile, slabiciunile, si uneori ma distra sa ii vad pe unii dintre ei sustinand dizertatii despre conduita si morala, amintindu-mi-i in desuuri femeiesti, zburdand la mine in apartament... "


In fiecare duminica, ora 21.00, Cafe Deko in colaborare cu Teatru Nou prezinta controversata piesa "Josephine, inca o tarfa trista".


"Din cartile cu ingeri lipseste mereu unul, iar in tablourile cu draci mai e mereu loc pentru inca unul. A trebuit sa recunosc cine sunt!"


Relatii si rezervari la 0720066684.
Cu respect,
Teatru Nou

Niciun comentariu: