cautare

marți, 1 aprilie 2008

Summit drag si prea-iubit, vrem sa-ti inchinam un cant


M-a intrebat cineva daca despre summit nu scriu nimic pe blog, si uite ca scriu, numai ca un statement, ashea.
Ma deranjeaza, imi complica viata, nu ma ajuta la nimic.
Poate ca exista si niste parti bune, defapt sunt sigura ca exista, dar nu ma intereseaza sa le aflu. In ignoranta mea maxima vizavi de misculatiile politice interne si internationale, eu am un stres ca nu merg metrourile cum trebuie, ca de la job nu imi da zile libere, ca politistii deodata sunt mult mai grei pentru ca e atarnat un plastic de gatul lor.
Da, n-am larghete in gandire, sunt un animal de oras, comod, care nu are chef sa fie zgandarit de internationalitatea lu' care este.
Cica la summit-u' de la Praga erau tancuri pe tot centrul orasului, si daca se misca o perdea sau se deschidea un geam in zona de acces a oficialitatilor, sareau toti urangutanii aia pe om. Eh, bine ca la noi s-a darmat Mc'-u din pasaj de la Universitate, si mi-au plantat mie flori in fara blocului. Am un vibe foarte ceausist, ca in zilele alea bune cand Romania avea, unilaterala ce-i drept, dar avea politica interna, si o durere in piula vizavi de internationalitate(impusa, da!).
Cand venea preaminunatul tovaras Nicolae Ceausescu in sat la maica-ta, si tot satu', in frunte cu primarul, varuia borduri si trunchiuri de copaci, atarna flori de stalpi si drapelurile tricolore.
Uite cum imi indrept eu coloana vertebrala, ma intind, si imi mai proclam inca o data durerea in fund vizavi de summit-ul vostru.
Si inca ceva: nu toate pungile cu Fornetti de la metrou sunt pline cu exploziv... unele, mai baieti, nu toate. Mai lasati metrourile alea sa functioneze...

4 comentarii:

Anonim spunea...

eu am zile libere:P
a

diana vlase spunea...

draga, ia mai lasa-ma, munca e bratara de aur, deah?:D

Anonim spunea...

pacat ca nu se mai poarta=))
a

diana vlase spunea...

O sa te ucid cu sange rece, vezi vezi:))))