cautare

duminică, 13 aprilie 2008

Zile insorite...


Inca, pentru ca am intzeles ca de maine se raceste iarasi (multzam Catu, un om informat are juma de batalie castigata)... nu prea am mai scris pe blog pentru ca lucrez la ceva, cea mai mare tampenie ever sau o piesa foarte buna (as prefera a doua varianta, desi nici prima nu-mi displace), on vais voir la sfarsit, adica peste a.p.p. o saptamana.
Intre timp Josephine, Inca o Tarfa Trista a vizitat Constanta la club Phoenix. Trebuie sa mentionerz ca publicul din Constanta este... cum sa-l numim... diferit de cel cu care distributia din piesa e obisnuia...
Ce altceva? Ah, eu care nu am voie alcool si soare un an... nu, nimic grav, cativa pitici zburatori cu urchile mari, hehe, macar ei sa auda... Vinerea la Malibu, marfa, ca de obicei...cu ps-ul de rigoare: cine spune ca ma insel, sa ma mai lase nitzel... (cu rima)
Teatrul meu nou...
Prietenii mei buni...
Muzica mea buna...
Baiatul meu...
Parcul Tineretului se vede splendid noaptea, baby...
O sa-mi cumpar mii de perechi de pantofi la cinci euro din Germania, ma mai gandesc daca Ivette este un nume de personaj sau o alta persoana, inca am un job stabil, ma tin cu toti dintii mei adevarati de traditiile familiei asa ca o sa-i mananc toata ciorba maica-mi de Paste, inca...
Still there...

8 comentarii:

tash77 spunea...

Wow, chiar ti s-a pus pata pe pantofii mei de 5 euroi :) Draga, gasesti la pretul acesta in sezonul de reducerii. Eu am avut bafta in februarie,c-am nimerit pe acolo si ar mai fii un al 2-lea sezon, sa zic, prin august-septembrie... cred.
Offtopic: cum te tot invat, cu mai multa pasiune si daruire cand iti fac poze, sa nu mi te plangi ca doar una iti place din...15 facute.

diana vlase spunea...

bai 'fiii' ploii sa se faca reduceri ca ma duc eu acolo, pozisto:*

Anonim spunea...

te iubesc diana. nu ma mai cauta suna-ma! voiam sa iti fac o surpriza sa te intrebi cine sunt..dar m-am dat de gol. ok , sunt blonda ta preferata. o sa ma sinucid in curand.

ia si ea un zambet spunea...

eu n-o sa ma sinucid, voiam doar sa vad cum se vede daca-ti las comment de pe blogul asta :D

diana vlase spunea...

se vede bine..ce blogutz interesant:)

diana vlase spunea...

draga mea anonima blonda spre gri asha, las ca te faci tu mare... nu stiu ce altceva sa zic...pa?

Anonim spunea...

ai putea si tu sa zici ca nu sunt chiar as ablonda si sa stabilesti unde ne vedem peste fix 3 ore. blonda ta preferata

diana vlase spunea...

ne vedem la scaune, ioane!