cautare

joi, 29 mai 2008

Frumusetea si prostia, merg ca loboda-n salata


Metafora loboda, ca sa nu vorbesc urat din titul... Dar pana la urma, ca p*** in c** nu este neaparat o chestie aiurea, pentru unii. Dati-mi voie sa ma abtin, ca sa nu vomit... ah, si scuze daca deranjez pe cineva, dar mai bine sa nu ma doara capu decat sa ma doara-n cur:))
Oricum postul asta este despre altceva.
O femeie frumoasa, inalta si blonda? O proasta? Nici eu nu ma dau in vant dupa blonde (imi displace culoarea parului) dar incerc, pe cat posibil, sa ma abtin in a face afirmatii nefondate. (linsul pe pereti nu e afirmatie nefondata). Dar m-am plictist de retarzi, cu pareri preconcepute, care catalogheaza ca dupa numele de familie, persoane despre care nu stiu nimic.
In aceasta dimineata, in metrou, o superba domnisoara (blonda, frumoasa de pica lumea, inalta, subtire, imbracat cu gust), se aseaza pe unul din locurile libere, isi deschide geanta Guci (notificat) si scoate o cartzulie. Amsterdam. Ian McEwan. Nu e Kant, ca atunci as fi ras si eu, este exact ceva ce poti citi, si intzelege, in metrou.
Trei tipi, genul contabil, au vizat femeia, si au inceput sa se ingheonteasca, fix ca la usa colhozului.
Pai ne luam de ele ca sunt blonde, si cand incearca una sa arate ca este doar nuanta cu care ea isi vopeste parul, vin ghiolbanii... Plus ca tipa nu era ostentativa cu nimic.
Dar noua ne place sa ne expunem parerile, care mai de care mai badaranesc, care mai de care mai stupid si vulgar posibil.
Concis, toate Alinutzele sunt sadice, iar daca nu sunt, sa fie, fir-ar ale dracului, ca d-aia s-au inventat bancuri cu ele (de remarcat 'inventat'), toate blondele sunt proaste, toate grasele, joviale si ahtiate dupa sex, toti barbatii bine, ori metrosexuali, ori homosexuali, s.a.m.d... De ce? Pentru ca noi ne-am chinuit sa cream niste chestii in lumea asta, si nu veniti voi, oamenii onesti si justi, sa ne futeti tot sistemul.
Imi cer scuze, pe aceasta cale, tuturor celor care le-am incalcat legile cu intelectul meu, tuturor celor care le-am strivit avantul cu limitele mele sexuale, si tutror celor care... sunt blonde SI proaste. Nu despre ele e vorba:))
Ps: Pun pariu ca daca domnisoara din metrou si-ar fi ridicat privirea la unui dintre crai, ar fi amutit, sau mai rau.... ar fi ejaculat... precoce:))

7 comentarii:

Anonim spunea...

pai cum sa le deosebim pe cele proaste de cele destepte?

diana vlase spunea...

Cum desoebesti un caine sanatos de unul turbat?
Ala turbat te musca:))
Cunoaste omul intai, apoi na...

Anonim spunea...

poate sa muste si un caine care nu e turbat

diana vlase spunea...

Poate sa te insele si sotia pe care ai avut-o 15 ani.... si despre care credeai ca nu mai are nimic nestiut de tine...sau sotul, daca esti femeie.
Mor dupa anonimi.
Simti ironia?

Anonim spunea...

"Poate sa te insele si sotia pe care ai avut-o 15 ani.... si despre care credeai ca nu mai are nimic nestiut de tine...sau sotul, daca esti femeie.
Mor dupa anonimi.
Simti ironia?"


Domnisoara Vlase tocmai a grait un adevar...

diana vlase spunea...

mi se mai intampla:))

Anonim spunea...

Bine spus.