cautare

joi, 5 iunie 2008

All about love...


Am fost la ''Totul despre Sex'' The Movie. Nu stiu cum a fost filmul, nu pot fi obiectiva. Sunt femeie. Unele chestii sunt pentru femei.. si restul animalelor sensibile. Mi-a venit sa plang de cateva ori, pe bune. Am ras in hohote si am aplaudat.
Bufet inainte, ceva televiziuni, ceva vedete, ca premiera s-a dat in cadrul unui eveniment despre care nu am chef sa scriu, pentru ca, oricum nu a mai contat, in momentul in care filmul a inceput.
Imi pare rau ca toate filmele sunt facute de o singura minte, asa ca ideile divergente nu pot fi prezenate, pentru ca nu prea poti sa gandesti ca tine si ca opusul tau, in acelasi timp, right? De aceea filmele au finaluri fericite. In viata, ea nu ramane cu Mr Big...
Mi-am dat seama, insa, ca iubirea s-a pus pe un plan secund, in viata. Flirtul e interesant, sexul e marfa, numai ca am pierdut iubirea. Daca ar ramane o farama pe undeva trebuie sa fie ori legata de un dezastru, ori de un vis. Nimeni nu mai scrie despre asta, decat in varfuri de versuri. Exista mandrii, capricii, temeri personale, nu iubire...
Am inceput, odata cu trecerea timpului, sa renuntam la singura chestie care ar trebui sa ne tina in viata, defapt. Alegem sa traim rece, cu treburi zilnice, intretineri si pantofi, crezand ca asta este fericirea. Well, not! Folosim te iubesc-ul in loc de ''buna'' sau ''pa''...
Nu avem timp, nu avem chef sa ne complica viata cu o parte atat de serioasa cum ar fi fericirea. Te intrebi daca esti fericit si iti spui ca da, doar pentru ca ai o bere rece in fatza si ai ejaculat acum cateva minute.
Nu despre asta trebuie sa fie...

Iar daca am ajuns acasa cu aceasta incarcatura, inseamna ca ''Totul despre Sex'' The Movie, este intr-adevar, o productie buna..

Iubirea inseamna ceva, restul nu inseamna nimic... cred ca a spus Musset...

4 comentarii:

Anonim spunea...

you tell them, girl!:D

diana vlase spunea...

:)

Anonim spunea...

ai niste vorbe ciudate de la o vreme

diana vlase spunea...

ce e ciudat la vorbele mele?