cautare

miercuri, 25 iunie 2008

de mai multe ori

mi-am amintit de tine
m-am gandit
m-am razgandit
sa ma eliberez
sa te las in lanturile
eliberarii mele
provizorii...
si-acum ma mai gandesc
dar
pare-mi-se
ca m-am obisnuit
sa te iubesc.
Serios!
ce zici?
sa te mai parasesc?
intr-un sertar micutz
intunecat, in ventricul
pulsand rar
a durere si amar?
eh
nu
te tin cu mine
pana la sfarsitul
zilelor
si noptilor.
mi-am paginat
viata
cu numele tau
la inceputul capitolelor
si paginile cu numere.
cu fiecare gand mi-a mai trecut o
pagina.
Bine, hai ca nu,
n-am sa te parasesc in gand ascuns
o sa ma mai gandesc
la tine
si maine
si poimaine
si raspoimaine
si in fiecare zi
si in fiecare noapte,
pana nu o
sa mai ramana
din tine decat gandul.
meu.
nu e ciudat
nu te simti prost?
ca existenta
ta
se reduce la
gandul meu...?

3 comentarii:

dacu spunea...

îmi place...
pot să te citez, vreodată?

diana vlase spunea...

bineintzeles

Simply Red spunea...

Felicitari! Foarte frumos...