cautare

miercuri, 9 iulie 2008

George Stefanescu











Mai gasesc cate unul care imi place, desi sunt convinsa ca niciodata nu o sa am bani ca sa imi cumpar tablouri "de snoaba"... desi, sincer, tare mi-ar placea...
Oricum, un om care a pictat un veac, putin cunoscut la noi, putin (mai mult) cunoscut in Germania (de ce nu ma mir...), la care am descolerit cateva lucrari care m-au trimis catre cateva stari, cateva amintiri, cateva dorinte, cateva vise...


Pictura lui George Stefanescu e proiectia unei sensibilitati artistice care se rosteste cu simplitate, cu evidenta preocupare de a afla forma cea mai adecvata acestei confesiuni ce aspira sa cuprinda, fara ascunzisuri, fara echivoc, intreaga stare emotionala, toate gandurile prilejuite de contemplarea lumii, a necontenitelor ei preschimbari.

Ea este confesiunea directa, rostita clar, a unui artist de autentica sensibilitate, a carui meditatie grava respinge emfaza si cauta formele cele mai limpezi de comunicare cu privitorul.

O comunicare ale carei rezultate se masoara cu aceasta emotie pe care, la fel de sincer, o simtim in fata picturii lui.
DAN GRIGORESCU

Niciun comentariu: