cautare

vineri, 25 iulie 2008

Happy B-day Catu!!! sau Lenny, oh dear...



M-am luat cu treburi si am uitat sa spun ca exista Dumnezeu. Pentru ca am fost fetitza cuminte, mi-a trimis (la drept vorbind) 3 bilete la Lenny, ca sa pot sa salivez si eu, ca toata femeia (litota, daca ma-ntzelegetzi...).
Asa ca in seara asta o sarbatoresc pe prietena mea Catalina la Malibu, maine o sarbatoresc zambind complice la Lenny si poimaine cu luxul unui Coca Cola cu gheatza, la terasa, or somethin'.
Am spus ca tot weekendu asta e ziua ei? Ca-n basme, dom-le, cate trei zile, ca-n basme... Oricum, Toataaaaa Dragosteaaaa!!!


Sambata aceasta, publicul roman va avea ocazia sa-l vada pentru prima data Lenny Kravitz la Bucuresti, intr-un show live exploziv. Concertul de pe Stadionul Cotroceni este inclus in turneul de promovare a albumului "It's Time For A Love Revolution", turneu ce va mai cuprinde si Bulgaria, Turcia, Grecia, Olanda, Marea Britanie, Irlanda.

Cei care nu vor sa rateze concertul lui Lenny Kravitz mai au inca o sansa, ultimele bilete in Gazon B putand fi achizitionate din reteaua Diverta. In ziua evenimentului, se vor putea gasi bilete atat din magazinele Diverta, cat si la casele de bilete amplasate la intrarile in stadion.

Niciun comentariu: