cautare

miercuri, 30 iulie 2008

Oamenii iubesc sa vorbeasca despre ei

Am asistat astazi la o faza. La o masa, langa mine, o tipa (nu stiu cum sa ma exprim ca sa nu doara) graaasa si urata, cu un mare corn de ciocolata in mana, ii explica unuia, foarte lipsit de interes, despre cum a fost ea in America. Ea este la regim, dar dimineata poate sa mai manance cate un corn. Nu, a mancat si acasa, dar na, un corn, nu o sa doara, plus ca ea consuma numai lapte de soia. E mai ieftin soia in America, si mai bun, plus ca nu poti sa il bei asa...
Si tipul se uita la ea, prin ea, prin multele straturi ale ei... Totalmente dezinteresat. Eu am inceput sa zambesc, fara sa imi dau seama.
Ea a continuat cu istoria, cum a ajuns in presa, folosea mai multi termeni in engleza decat in romana, femeie interesanta, d-aia. Stim cu totii modelul.
La un moment, infulecand de zor, intreaba. Si tu, cum ai ajuns aici?
M-am uitat la chipul lui, sperand sa vad ceva dezgust. Nu! S-a luminat, si-a cautat tonul si a inceput sa vorbeasca despre el. Nu vroi sa o vrajeasca pe vaca. Nu vroia sa para interesant pentru cei din jur, ca nu prea era nimeni in jur.Atunci, de unde intorsatura asta la 180 de grade?
Asta trebuie sa fie. Oamenilor le place sa vorbeasca despre ei. Fie si cu un stalp, sau cu o stupida d-asta... Gesticula, radea si da, s-a legat o comunicare intre cei doi. Am cautat in retetele iubirii instant. Si am gasint, in peste 50 % dintre lucrarile in care m-am uitat (nu ca m-as fi uitat in o suta... ) Daca vrei sa faci pe cineva sa se indragosteasca de tine, invata sa asculti, intreaba-l despre el, despre ce-i place, despre intamplarile haioase in care el a iesit Acela. Singur isi va restabili imaginea minunata iar sustinerea ta ii va crea dependenta. Really?
Eh, presimt o idila, deci...

Un comentariu:

emanuel71 spunea...

Absolut pefect adevarat!!!