cautare

luni, 21 iulie 2008

Vama Veche and co...


Pai:
obiecte achizitionate: ochelarii de soare splendizi(cu pupicul aferent), tricicleta (pe care ma simt ca statuia liberatii), fusta-pantaloni (hipiotish)
places i've never been before: undeva unde inima mea se simte in libertate(:*), in vama (no coment, yet), in sala de spectacole a conservatorului.

Uneori mai privesti in spate si dai din cap, in semn aprobator. Asa fac eu astazi, luni dimineatza, vizavi de saptamana care tocmai a trecut. Evident ca bucuria cea mai mare se leaga de ceva ce nu incape in posturile rapide, in varful unghiutzelor, intre pauze, ale blogului... Dar... am vazut, pentru prima data vama vache. Wel...hai sa nu dam amanunte...Ba da!!! Cam aiurea, cu drumurile alea de tzara, cazarea infecta, miriapodul (pentru conuscatori), piscaturile de pe pielea mea (si as mai adauga a looootttt). Dar au fost si parti bune: (pentru ca ne-am dus in interes profesional) un spectacol reusit, evadare, distractie, good friends, catu, baiatu...aaaa, PANTALONII! The pantalonii!!!citand dintr-o femeie intzeleapta)
Da, Anca si Dan au transmis, decorul s-a aranjat marfa, luminile din locatie si muzica... multumim oamneilor dragi care ne-au ajutat.
Pan' la coada marfa...
M-as mai lauda cu o gramda de chestii minunate pe care le-am facut saptamana trecuta, dar am o tona de munca, asa ca o sa pun cateva poze de ieri, de pe drumul spre concertul de la conservator:P



2 comentarii:

iasiea spunea...

pai da' cum sa nu fie drumuri de tzara daca-i un sat? :p
partea cu adevarat hilara e ca ulitele alea sunt trecute sub forma de strazi [vezi strada meduzei pe care salasluieste oarece hotel dubios; strada nu eu am zis-o, eu doar am gasit-o, ei-s cei ce au zis-o, da.]

diana vlase spunea...

da ma, eu am fost dragutza in postul meu...sincer nu stiu ce ce ar da cieva bani ca sa stea acolo... preturi mari, conditii varza, o flora si o fauna dubioasa. Aaa, si oamenii aia care merg pana la mare sa vada cerul si sa isi pise berea bauta cu 15 minute inainte...iamii:((