cautare

marți, 5 august 2008

Adaptare... Win Win Situation

De ceva vreme sunt toata o buna si o pacifista si o toleranta. Scriu numai articole despre iertare, despre menajarea stresului si despre cat de bine este sa zambesti, sa treci cu vederea... Un fel de hedonism contemporan, in care am voie sa fumez si sa fac sex.
Intr-o discutie intre femei, in care se tot imparte firul in patru pana uiti de unde ai plecat, am ajuns la concluzia ca oamenii sunt mai mult distructivi decat constructivi... Nu pentru cei din jur, ci pentru ei insisi.
Este ca in razboi, right? Desi cineva castiga, toata lumea pierde. Nu exista razboi fara neveste sau mame plangand, de ambele parti. Eh, cam asa pare sa fie si cu relatiile. Totul se termina, la un moment dat si, fara doar si poate, toata lumea va suferi. Tu, pentru ca il iubesti inca, el pentru ca, in modul lui barbar, barbatesc, nu a stiut cum sa iti spuna ce era de spus, la timp...si acum...oricum... Sute de x luate cate y, care ar trebui sa rezulte z-uri...
Continuand in spiritul fericirii tampe o sa incerc sa transform aceasta Lose-Lose Situation in una Win-Win. Cum? Nici una din marile minuni ale lumii nu s-a construit intr-o noapte (in afara de Cehov), asa ca m-am pus pe construit din exterior.
Mai incifrat de atat nu pot scrie, asa ca o sa ma rezum la cea mai simpla metoda de a nu ma face explicita...
Ieri***************Niciodata
Astazi*************Sau poate
Maine**************Mereu
Poate tu***********Nu mai stiu eu
Poate nu eu********De unde incepe
Poate mereu********Poate de ieri
Poate nu.**********Astazi... Sau poate...

Drept de autor pe expresia cu pricina T.

Niciun comentariu: