cautare

marți, 19 august 2008

Cersetorii nostri dragi

Sa nu fiu inteleasa gresit. Cred in cersetori la fel de bine cum cred si in Filantropica. Cred in divinitate la fel de bine cum cred si in mine... dar...
La universitate, la pasaj, o doamna cersetor (titulatura ca la doamna doctor) destul de prapadita, spunea o poezioara despre cum nu are. Dintr-un unghi, ce sa zic, emotionant. Din altul insa... Doamna avea o pereche de maini foarte reusite. Unghii puternice, lungi, pilite optim si... rosii. Nu vreau sa spun ca femeile cersetor nu au voie sa isi rezolve toaleta, dar na, mai pastram si noi imaginea, nu? O unghie murdara, taiata aiurea, intregeste tabloul.
Adica am vazut unul, pe antena, care s-a chinuit cateva luni sa mearga chircit ca sa atinga coarda sensibila. Pai asta numesc eu imagine. O chestiune studiata, care sa loveasca exact acolo unde trebuie, adica in ochiul trecatorului, direct in creier si dupa colt, la buzunar. Pai asta este atentie la detaliu, draga doamna cersetor? Nu este. Si, sincer, la cati bani fac unii, nu m-ar surprinde daca mi-ar si citi postul asta, pe hartie, printat de secretara ei. Personala.
Exagerez, evident, dar ce sa spun, rosul ala era destul de pasional.
Poate avea o poveste interesanta, emotionanta, si tare imi pare rau ca nu am auzit ce spunea. Poate "Dati-mi un ban pentru acetona ca ma fac de tot rasul cu rosu' asta pe unghii"?

2 comentarii:

lınacatalına spunea...

trebuıa sa ii fı dat...o femeıe cu o manıchıura nereusıta ısı pıerde dın senzualıtate :P

diana vlase spunea...

ba pe mama ta