cautare

miercuri, 27 august 2008

Clar pe 2

Well, ultimul post inainte sa plec la mare sa-l vad pe mister lova lova:)) Am mintea goala de ceva timp. Si m-am hotarat sa o mai tin asa, o perioada. M-a cam istovit vara asta. Nu credeam ca am sa-mi doresc vreodata sa vina iarna, dar... Vreau sa-mi stea fondul de ten pe fatza, fara sa-mi mai transpire pometii si mustata, sa ma imbrac cu doua bluzite, ca sa nu mi se mai vada burtica, sa se intunece la sase si sa-mi vina inspiratia pe la noua, sa stau toata noaptea sa scriu, sa joc, sa imi fie pofta de tochitura, sa fiu deprimata pe motiv de crepusculi...
Pana atunci trebuie sa mai "nasc" o piesa...din ce putz nu stiu, dar trebue, sa duc la bun sfarsit un "proiect", sa spun adevarul perpendicular pe fetzele unor oameni pe care ii tot aman si... sa ma reindragostesc de mine.
Pare greu uneori sa fii om, dar merita sa incerci. Mi-e teama ca ma apropii de un sfert de secol! Mereu imi imaginam altfel perioada asta, dar viata e plina de surprize, nu?
Si blogusorul asta a devenit o chestie cam ciudata. Se pare ca nu prea mai am voie sa spun tot ce am eu chef sa spun in el. De ce? Pentru ca-urile sunt multe si chiar nu este atat de important. Important este ca trebuie sa am o consecventa in creativitate, sa nu imi bag picioarele decat in chetiile care nu s-ar intoarce impotriva mea, sa am stari controlate, sa nu vorbesc prea porcos despre sexualitate, prea frumos despre droguri sau prea indeferent despre subiecte indiferente. Felicitari mie, blogul meu a intrat intr-un fel de societate a blogurilor. Daca eu nu am voie sa scuip sau sa ma scobesc in nas, pe strada(nici nu le fac, dar ma dau cu gloshhh in metrou si imi aranjez sutienul, cand e nevoie), nici el nu are voie sa exprime decat cu constiinta consecintelor.
Pai nu e chair asa. Sexualitatea nu inseamna romantism. Daca el iti aduce un tranbdafir, e frumos. Daca ti-l lasa pe patul pe care trebuie sa va tavaliti, si tu nu il vezi - si, in consecinta, te ranesti- se duce dracu' romantismul. Raman sa se intample toate lucrurile porcoase...
Un sfert de secol trebuie sa fie o chestie marfa, nu? Pai o sa fie, daca-o faci. Ca pe "una mica" cu tine si revistele tale...(neporcos, evident).
Brb pe sfarsitul saptamanii, sometimes...

Niciun comentariu: