cautare

duminică, 31 august 2008

A simple wish











Minunata cetate din nisip se numeste Histria si este un omagiu adus de Catu si Tate nesimtirii teribile din Romania. Eh, cand ne-am decis sa mergem la mare, am spus sa o facem organizat, ca niste doamne ce ne aflam, am sunat la un hotel, am rezervat niste camere (care aratau cel putin extraordinar...) Nu, hotelul a fost o cloaca cu cearsafuri curate, dar chiar nu mai avea sens sa ne stresam.
Soooo, am mancat cel mai taree muschiuletz flamvat, ne-am ars ca o gasca de gulii timide, l-am vazut pe Ms Lova in plina fortza (foooarte tare, fun si sexual!!!!!), am vazut furtuna pe plaja, kinda nice...
Mama Emilia a dansat si a cantat o ora jumate incontinuu, in primul rand. Atat conteaza!

O sa pun si o filmare cu Shaggy, daca ma voi destepta ever... Nu prea stiu cum - in momentul asta - but ill look into it.
(pacat ca a fost prea putina lume la cat de nice a fost concertul)

Niciun comentariu: