cautare

luni, 8 septembrie 2008

Copiii sunt cele mai frumoase Flori



Copiii sunt florile mele preferate. Plantez in fiecare primavara cate unul in mintea unui barbat. Ii privesc adanc in ochi si le fur gandurile. Apoi le spun eu, ca si cum ar fi fost ale mele. Si mai distractiv este sa le spun temerile. Nu am sa te parasesc niciodata. Eh, nu imi iese intotdeauna. Dar nici nu incerc intotdeauna. Unii vor sa le plantezi unghii in fese, altii banutzi in portofel, dupa ce si-au petrecut noaptea la tine. Dar unii chiar au fatza de gradina de copii. Si atunci le spun. Asta nu ma face nici fauritor de vise din hartie, nici mincinoasa nesabuita... Vand certitudinea din ochii mei pentru nasterea certitudinii in ochii lor. Iar cand irisul se intrevede frumos, vine toamna. Ce sa fac? Toamna trebuie sa fiu singura. E ceasul meu cu mine. Eu toamna ma nasc, in gradina mea, pe inserat. Iar iarna este istovitor sa iubesti florile. Fie ei si copii. Iarna trebuie sa te pitulesti langa trupul lui fierbinte si sa ii spui sa taca. Sa il saruti pe umeri si sa ii promiti ca o sa-l parasesti inainte de rasarit. La rasarit toata frumusetea piere. Ramane zapada neclaita din Bucuresti, ziua scurta si caldura din cafenele.
Oricum, copiii sunt cele mai frumase flori. Femeile sunt pamant fertil dar mintea barbatului este prima gradina... ca un Eden al lumii pamantene.

Niciun comentariu: