cautare

joi, 18 septembrie 2008

Ruga

In seara asta s-a intamplat ceva (nu stiu ce sa mai pun langa ceva-ul ala). Apoi am citit aceasta poezie pe Cafenea. Mi-a placut atat de mult... Sincera, duala, frumoasa. Cu mainile impreunate si cu gandul pe vertical... sperand la Dumnezeu... pe orizontal. Nu?
Trebuie sa fie un scriitor care simte frumos:) Probabil ca sunt norocoasa sa citesc gandurile unor oameni ca acesta.

Pazeste-ma, Doamne,
de toata frumusetea,
de toata iubirea,
de toata placerea acestei vieti,
ca sa nu le doresc intr-o zi
uitand de mine
si de moarte!
Sau mai bine, Doamne,
daruieste-mi-le din plin
ca sa uit de mine
si de moarte,
dar abia atunci,
intr-adevar,
Pazeste-ma!...

7 comentarii:

Anonim spunea...

Era SINGUR... Pentru ca se nascuse intr-o zi cu ploaie.

Dar ... acolo nu mai plouase NICIODATA ...


AM

diana vlase spunea...

am, prescurtarea de la aham? Oricum deep:)
CG sau DP

msokoto spunea...

eu, cu creierii ametiti, vin acasa si intru pe blogul tau. cum crezi ca e pentru un creier prea lucid o astfel de citire. marcanta :)

msokoto spunea...

in loc de al doilea `.` [punct] trebuia `?`, stiu. :p greseala mea :D

diana vlase spunea...

hm, nice?:))

Anonim spunea...

Mai scot si eu cate una deep ? cool ... !

AM
(Aurora M) :D

diana vlase spunea...

ah, eu credeam ca ante meridian:))