cautare

marți, 16 septembrie 2008

Umbra ta...

Astazi m-am intalnit cu umbra ta.
Nu stiu cum.
Probabil pentru ca soarele te mangaia
pe crestet
si ea nu mai avea
unde sa mearga.
A venit
la mine.
Sa fi fost asta o dovada de iubire?
O simpla coincidenta, poate...
M-a privit de peste
strada
si am surprins-o
zambind.
Era fericita.
Saraca umbra...
Demult
Cand ne tineam de mana,
ea ma mangaia
si pielea mea tresarea
ca si cum m-ai fi
mangaiat
tu.
Mai tii minte?
Apoi, cand ne plimbam, ea
ma vegea
ca un spirit bun,
sa nu mi se intample
raul...
Dar s-a intamplat.
Poate
d-asta te-a lasat.
Ne-ai mintit pe amandoua.
...
I-am facut din mana.
S-a apropiat de mine
si s-a lipit de
obrazul meu.
M-a incalzit.
Totul in jurul meu a inceput
sa miropasa a tine.
Mi s-a facut dor...
Om rau...
...
Am plecat impreuna.
Pe strazi.
Mergea deasupra mea
atat de aproape,
incat
te-am simtit
ca o aura
fara de lumina.
Dar nu avea cum
sa fie.
Soarele este deasupra ta...
Am intrebat-o ce mai face,
ce mai faci...
Mi-a suierat
cu adieri de vant
si-a coborat
catre ochii mei.
...
M-a privit
de dincolo de ochi.
Ea vrea
sa ramana cu mine.

Iubitule,
umbra ta intuneca
cararile mele!

2 comentarii:

Furcu spunea...

veri nais...mi laichi...:D

diana vlase spunea...

sar-na:)