cautare

joi, 4 septembrie 2008

Zmeie in vant

Am o saptamana proasta, desi muncesc la fel de mult sau de putin ca de obicei. Numai ca sunt mult mai stresata, mult mai panicata, mult mai haotica, asa ca nu mi-am putut aduna doua ganduri, ca sa pun pe blog.
But...

Fasii de oameni flutura in vant
Legati de zmeie zburatoare.
Copiii trag de ata care-i leaga de pamant
Ii zdruncina
Ii poarta peste lume
Ii umplu de speranta
...
De speranta
...
Copii viseaza ca vor putea zbura
Printre nori, cu aripile larg intinse
Ca vor atinge soarele si vor putea
Sa creasca
...
Copiii, fasii de oameni fluturati in vant
Nu stiu.
Sau stiu... ca zboru-i sfant
Si nu se face
Legat cu ata de pamant.

2 comentarii:

Beto182 spunea...

Ce frumoasa e poezia si eu am inceput sa compun ceva poezi, dar mai mult versuri, si cat despre blog e foarte frumos daca vrei te adaug la blogroll , daca vrei imi spui si o sa te adaug,,,te invit pe blogul meu sa-mi citesti si mie poeziile desi nu's multe :)

diana vlase spunea...

nu trebuie sa te rog eu sa ma adugi, cum nu suport nici eu sa ma roage cineva sa il trec in blogroll. Multumesc pentru apreciere:) o sa iti citesc si eu din posturi.