cautare

marți, 14 octombrie 2008

370.

Numarul posturilor pe care le-am adunat de-a lungul anilor, din prima zi, cand am citit Belle de Jour si am decis ca vreau si eu. Nu sa fiu o curva pentru ca imi place. Nu! Sa-mi trag blog. Evident, tot cu trasu ne tragem de sireturi...

__________



Nu mai am chef sa raspund la interfon. De cand l-am cunoscut pe Tudor traiesc in alta lume. O noua viata. Si turcii de la Kanal D au bagat emisiuni si filme cu sloganul asta. Indrazneste sa traiesti... sa incepi o noua viata... redescopera-te! Asta fac. Cei care au incercat sa ma sune au observat ca nici la telefon nu mai raspund. Sunt niste plante care traiesc numai cu soare. Eu traiesc numai cu Tudor. Normal ca si florile isi au radacinile in pamant. Voila, si eu mai mananc o mamaliga, un peste cu legume, mai beau opt cafele... Asta cand il astept. Pentru ca daca vine, nu prea-mi mai trebuie nimic. Poate tigari... Mi se usuca buzele. Poate pentru ca elimin prea multe lichide, sau poate pentru ca ma saruta el prea mult.
Ieri a venit cu un prieten pentru Costel si o sticla de wisky. Ciocolata o aveam eu. Neagra. Ca noaptea. Am ras de el ca vrea sa ma imbete doar ca sa intre in patul meu. Sunt o diplomata. El mi-a spus ca nu trebuie sa ma futa ca sa-mi simta gustul. Cica am gust de copil care se hraneste cu copii care rad. Cum sa nu mori dupa el... Am baut wisky si am mancat ciocolata. Am inceput sa nu-mi mai simt buzele, dar, in schimb, sa simt calcaie impingandu-mi pantecul. In traducere, alcoolul excita. Alcoolul tare iti interzice sa te opresti. Costel si noul lui prieten (adica renul si broasca vesela) au fost mutati, cu greu, in dormitor. Il iubesc pe Costel insa, in momentul ala nu ma deranja foarte tare. La dracu, as fi putut face sex in fata unui ren de plus! M-am intors in camera si m-am trantit pe canapea. Si acum, ca am ramas singuri, ce facem? am intrebat. Bem, trebuie sa terminam sticla pana la rasarit. E de rasul satului sa te prinda dimineata cu bautura in casa! zice Tudor. M-am uitat la ceasul de pe perete. Doua jumate. Auzi, Tudor? Da. Cum ai ajuns tu in casa mea? Inteligent sau prost? Raspunsul? Inteligent, spun. Am intrat pe usa din fatza... inima ta, raspunde el. Acum prost? intreb eu. Am intrat pe usa din fatza.
Am stat asa, vorbind, pana la patru jumate. Am terminat sticla. Camera se invartea, cu tot cu Tudor, si eu nu mai puteam sa il privesc. Ne-am intins pe covor. Eu am cazut si el a venit langa mine, mai exact. M-a luat de mana. Sangele a inceput sa-mi clocoteasca de la capilare catre aortele mortilor ma-si... Nu mai puteam sa vorbesc. Stii, imi zice, jur ca te futeam daca nu eram asa beat. Zic, jur ca, aaa, te credeam daca...
Parca asa am adormit. Poate nu asa...
Astazi m-am trezit pe la trei, cu o durere de cap sora cu orice boala rara, cu urme de covor pe tot spatele, cu Costel sub cap, goala. Tudor ma tinea in brate.

2 comentarii:

Anonim spunea...

welcome back!!!

diana vlase spunea...

ce? Unde-am fost?:D