cautare

vineri, 10 octombrie 2008

Blogul e un "must have" in acest sezon!

D-aia ma tot gandesc ca poate ar fi mai bine sa mi-l sterg pe al meu. Nu vreau sa fiu in pas cu moda! Plus ca e hiper penibil sa mai dai peste cate una, maxim de frustrata, de care rade tot mapamondul si care se numeste nici mai mult nici mai putin decat blogeritza!
Va invit sa intrati aici: http://deaia.wordpress.com/. Nu, va rog sa intrati aici si sa vedeti motivul pt care penibilul este cea mai de pret calitate a romanului.


mi-e silă. mă car aşa de la o zi la alta, încercând să întorc capul în partea celaltă când mai scuipă cineva spre mine…chestia e că n-am avut niciodată răbdare să aştept să se întâmple ceva. eu am făcut întotdeauna lucrurile să se întâmple. acum mi-e silă şi nu ştiu de ce mă mai trezesc dimineaţa. ştii cum e când nu mai are nici un sens? când nu mai găseşti nici un motiv, când speri ca scrutând înălţimile tavanului să coboare din el o idee salvatoare şi să ai un motiv ca să începi să trăieşti din nou?


Ganditoarea asta profunda a fost descoperirea lu' Catu, pe-nserat, cand ne-am distrat copios recitand fragmente din materializarea faptului ca unii parinti nu ofera copilului lor constiintza penibilului. Si multe alte absurditati, tampenii, cretinoidititatzi and co. Asa ca, serios, blogul nu mai este o chestie cool. Cand ceva devine un "must have", se lipseste de toate treburile alea care individualizeaza...
Asa ca ma aflu in dilema de seara, desi abia m-am trezit. To have or not to have a blogspot... Hm!
Cu ps-ul: Stie cineva piesa lu Conect-r cu Liviu Gutza? An, nu? Pentru ca eu am ascultat-o de dimineatza si da, EXISTA!!!

13 comentarii:

master shifu spunea...

ce vrei ma. nu toti sunt integri ca tine asea

aprozarnet spunea...

acum e plin si de "actori", "ziaristi", "fotografi" etc...



ps: de fapt "era" un must have; acum e un must have "twitter"...
.:)
fara gluma:) cred ca trebe sa-mi fac si io- sa trasmit oamenilor actiunile mele de pas cu pas
cu twitter, spionatul si-a pierdut sensul:)

Anonim spunea...

LA NOCHE DI PLEGARIA... asculta piesa asta

diana vlase spunea...

dap... Eu sunt intergra! ha ha! Nu despre asta este vorba. Integra nu, dar am facut un om sa rada si unul sa planga... Asta-i marfa...

diana vlase spunea...

asta cu twitter nu o stiu, invechita, prafuita si buna de pus in debara, ce sunt!

master shifu spunea...

in debara? :)) iti plac locurile inguste?

master shifu spunea...

haha. fata aia sufera online :)

diana vlase spunea...

eh, la o ocazie, Ce sa zic... Hahaha! Termina mai ca sunt integra, nu?
Fata aia e pierduta definitiv!!!

aprozarnet spunea...

nimic nu e...
spre norocul nostru:)

in legat cu "Fata aia e pierduta definitiv!!!"

andrei ruse spunea...

mai, eu cred ca treaba cu blogurile a ajuns atat de comuna ca mersul in tramvai. gasesti de toate.

numai ca spre deosebire de tramvai, aici exista close, next si-asa mai departe... eu unul nu m-as opri la fiecare tembel. :)

keep searching good blogs. it's a must.

diana vlase spunea...

andrei: dap, ai si tu dreptate, numai ca parca e obositoare si atata democratie, cu ofertele ei multiple. Tramvai, autobuzzz, troleibuzzz, metrou, metrou usor... Pana la coada, sunt aceleasi babe asasine care cauta scaune pe care stau tineri slabi cu duhul, aceiasi rebeli care asculta ciudatenii la casti, aceiasi controlori/hingheri grasi cu vocea joasa...

andrei ruse spunea...

asta e partea nasoala a democratiei, altfel nu se numeste democratie. trebuie asumata cumva.

eu accept sa existe orice, atata timp cat nu ma dereanjeaza pe mine personal. :)

si mai stii ce cred? ca fara atatea prostii nu am vedea bine lucruri bune.

diana vlase spunea...

da, in genere, cand ai multe obtiuni alea mai luciase iti iau ochii.... Ma intreb daca se pot vedea lucrurile bune... Stii vorba aia, nu se mai vede porumbul de balarii. Modestii noi care este mai mai...